Oppstartstilbud fra Qatar

Gjør som oss. Flyr kl 11 fra DXB, tar en dag og natt i Doha , for å se byen, og på plass neste morgen for 0800 til OSL. DOH har Diners lounge, og det hjelper på begge veier.;)

Liker ikke å reise for tidlig fra fremmede byer. For å nå det flyet må man senest dra fra hotellet litt over 5. Man får ikke spist frokost og får ødelagt både dagen før og etter.

Ja godt mulig. Men hva er vel egentlige heldige tider til Asia? Jetlagg får man uansett. Klart 02:00 er ikke noe som frister fra feks BKK.

Avgang ca 21 fra Europa med en god middag og så 6 timer søvn på flyet er fint, ankomst Asia på ettermiddagen.
Stopp i Doha høres utrolig kronglete ut hvis man sitter i biz. I økonomi er det sikkert greit å dele opp tortur-øktene.
Fra Asia synes jeg en formiddagsflight er perfekt, ingen jetlag den veien.

Avgang ca 21 fra Europa med en god middag og så 6 timer søvn på flyet er fint, ankomst Asia på ettermiddagen.
Stopp i Doha høres utrolig kronglete ut hvis man sitter i biz. I økonomi er det sikkert greit å dele opp tortur-øktene.
Fra Asia synes jeg en formiddagsflight er perfekt, ingen jetlag den veien.

Nåja. Jeg har prøvd Aeroflot med nattavgang fra PEK-SVO på eco. Det var ille. Derfor bevilget jeg meg selv business når det først skulle være de syke tidene. Og ja jeg liker formiddagsavganger jeg også.

Tydelig at Qatar feirer ny rute til Oslo med tilbud fra andre steder i verden også!

Søkte nettopp opp en billett for en kamerat som bor på Filippinene. Manila-Doha-Oslo t/r for 370 usd. Dvs ca 2200 kr. Har aldri hørt det billigere!! Synd man ikke får samme pris andre veien også!! Løp & kjøp om du bor på Filippinene!!

BF:cool2

Tydelig at Qatar feirer ny rute til Oslo med tilbud fra andre steder i verden også!

Søkte nettopp opp en billett for en kamerat som bor på Filippinene. Manila-Doha-Oslo t/r for 370 usd. Dvs ca 2200 kr. Har aldri hørt det billigere!! Synd man ikke får samme pris andre veien også!! Løp & kjøp om du bor på Filippinene!!

Kan da fort bli en milagerun det der. Er bare at det er forbanna dyrt å fly til Fillipinnene bare for det :P

Sitter å vurderer Turkish opp mot Qatar for en reise i biz til BKK i mars. Noen som vet om det er mulig med stopover i Doha en av veiene? Hvis så, tror jeg Qatar vinner, selv om prisen er litt dyrere

I Z-klasse, businesskampanjen, kan du ha 1 gratis stopover i DOH. Vil du ha stopover begge veier så koster det NOK600 ekstra. Kan bookes på QRs hjemmeside om du velger "Multi-city".

Jeg ser at Qatar fremdeles selger billig billetter i biz til BKK med utreise senest 15.6., 11099 på deres side.

Er det noen som har fått med seg når denne kampanjen slutter?

Og deres business klasse er helt supertopp, gled deg. Hilsen fra Oryx Lounge DOH...;) Nettopp ankommet fra OSL. ...

Finner dette siste tilbudet bare på Orkides hjemmeside og der henviser de til et Valentinesday tilbud. Men jeg finner ingenting på QRs egen hjemmeside. Noen andre som har funnet noe? Gjelder det bare til BKK eller også til andre destinasjoner?

Back