Oppstartstilbud fra Qatar

Flightdeck, siden deres er horrible.. Etter jeg booket og bekreftet fikk jeg halveis opp bekreftelsen. Kunne ikke printe ut den, og glemte å skrive opp ref'en. Den kom i løpet av siste natt. Det jeg vil fram tid er at systemet låser seg komplett hel tiden.

Bare vent, forsøk igjen. Har knapt sett så dårlige greier, det ordner seg,,;)

Seatbestillingen kommer ETTER du har bestilt, men blås i det. Har du ref'en så gjør det senere, og det garantert , nesten, låser seg..

Men. har bestilt og fått gode priser, no-prepay, på Accor både DXB og den forlengende dagen i DOH på veien hjem.. Just to mention it..

Relansering av sider er ikke alltid en god sak... Likte en gamle versjonen bedre. Men når det gjelder seteplassering ex OSL, så kanskje jeg kan trekke i noen tråder når det nærmer seg...

Forresten, vi gleder oss som småunger til å prøve noe nytt hvor bookingen er allianseavhengig... Though vi får jo Dividend poeng...^_^

Forresten, vi gleder oss som småunger til å prøve noe nytt hvor bookingen er allianseavhengig... Though vi får jo Dividend poeng...^_^

Allianseavhengig? Qatar er da ikke i noen allianse og det er lite trolig de vil bli med i noen?

Allianseavhengig? Qatar er da ikke i noen allianse og det er lite trolig de vil bli med i noen?

Tror kanskje det mangler et ´ikke´ her (?) :)

Fikk heller ikke reservert seter før websiden tok kvelden, ringte Qatar og ble viderekoblet til kontoret i Stockholm, fikk etter lang venting i kø tildelt fine seter.
Nødutgangsseter frigis visst ikke før samme dag/ v.innsjekk.

Siden dette er et nytt, uventet selskap for oss, har jeg lest litt her og der..

Seatguru sier 32" i Reidar- klasse , Skytrax 34. Sjelden/nesten aldri leser jeg tripreports andre steder, som Tripadvisor... Men på Skytrax tok jeg meg god tid i kveld. Så bra, ingen direkte klager...

Så dette ser bra ut....

Nå har jeg sikkert gjort noe jeg kommer til å angre på. 11k i business til BKK i februar rmed Qatar. Bookingen fungerte smertefritt for min del og seteregistrering gikk bra.

Angre? Nei nei - god tur!!

Hehe joda takk, men har vel kanskje satt noen penger over styr som jeg ikke burde satt over styr. :p Men jeg tenkte jeg måtte få sjekket dette produktet ut. Jeg bor nok på et ekstremt billig hostell i Bangkok uansett. Neida jeg har nå kontroll på økonomien selv om det blir penger her og penger der og særlig i år har jeg brukt altfor mye penger på reising. :rolleyes: Og dessuten er det vel greit med litt komfort med tanke på de sinnsyke flytidene de opererer med. Har prøvd en slik nattflyging med opprinnelig utreise 02:30 (men vi ble forsinka pga forferdelig rundt PEK så aktuell utreisetid ble 05:30) på eco med Aeroflot, jeg var mildt sagt ødelagt da jeg kom hjem igjen til Oslo.

Last edited:
Ser ut som flesteparten av tilbudene er utvidet til 31 oktober. Merkelig, kanskje de sliter litt med salget?

Ja godt mulig. Men hva er vel egentlige heldige tider til Asia? Jetlagg får man uansett. Klart 02:00 er ikke noe som frister fra feks BKK.
Ankomst 03:10 til Dubai og avgang derifra 07:25 høres ikke ut som noen god ramme for en vellykket helg, det er det Qatar tilbyr.

Back