For all del, følg politiets anvisninger. Ingen flyentusiaster må finne på å finne på noe tull. Det er det INGEN som tjener på.
For oppleve det skal vi!
Selvsagt morsomt å se flyet, men for all del: Respekter politiets anvisninger.
Ikke gi dem noen ideer...Total reisetid fra Køben til Grand Hotel blir vel kortere om Mr. President flyt med MarineOne direkte fra Køben til plattformen til Jens ?
Gratulerer til ENGM 911, Leorim og Tertit54 som ble sitert av Dagbladet![]()
Med tanke på politiets ressursmangel virker det på meg som fanatisk at det ikke går ann å se seg selv i en verden som - til tross for hobbyer og interesser - faktisk handler om mer enn "meg meg meg meg meg meg meg me.....".
Det er jo ikke minst pga pga ressursbruken det virker litt merkelig å bruke så mye krefter på å sperre av et så stort område for å holde så få borte...
Osv..)
Det er jo ikke minst pga pga ressursbruken det virker litt merkelig å bruke så mye krefter på å sperre av et så stort område for å holde så få borte...
Jeg skjønner uansett ikke hvorfor dere er så oppsatt på dette all den tid det er stupmørkt når han ankommer og maskinen kan beskues i dagslys dagen etter.
Er du ironisk nå? Jeg vil bare sjekke.
Alle uvedkommende skal holdes borte, og det er lettere å drive overvåkning når området skal være tomt for folk.
Det er vel heller lettere å ha oversikt når man vet hvor folk er.
.
Har man ikke før blitt sett på som rar og sær så er det toget offisielt gått.... Tror dere at dere er "så spesielle" at politiet skal bruke ekstra innsatsstyrker for å "tilrettelegge alt for dere"? Med tanke på politiets ressursmangel virker det på meg som fanatisk at det ikke går ann å se seg selv i en verden som - til tross for hobbyer og interesser - faktisk handler om mer enn "meg meg meg meg meg meg meg me.....".
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.