Oppdatering vedrørende besøket til Obama og Air Force One

Status
Not open for further replies.
Re: Oppdatering vedrørende besøket til Obama og Air Force One

om ikke annet så fikk i allefall obama jensern til å taste inn pinkoden og åpne krana på statskassa. med dine og mine skattepenger. Til og med sykehuskøer, eldre og skolebarn klarer ikke det. Lykke til til politi og andre.

om ikke annet så fikk i allefall obama jensern til å taste inn pinkoden og åpne krana på statskassa. med dine og mine skattepenger. Til og med sykehuskøer, eldre og skolebarn klarer ikke det. Lykke til til politi og andre.

Ja, stakkars eldre skolebarn i sykehuskø i disse tider ;).

Last edited:

Ser ut til at nrk skal følge han "fra landing" til utdeling, mulig det blir live-video av landingen på gardis? :)

Enda værre for oss, da blir vel sikkert vollen stengt hele torsdag også og uten mulighet for å ta bilder :cry:

Det MÅ da vel finnes andre plasser å stå for å ta bilder av landingen , eller approach'en

Så kommer dillemaet: hvordan har du tenkt å komme deg dit? Og enda verre, tenk om han lander på an annen rullebane? ;)

Hvis noen er villig til og gi oss to transport så er det jo bare til og kjøre rundt hele flyplassen.

Tenker de kommer til og bruke 01L eller 19R for sikkerhet. (?)

Engm ramp:

Kan det være HELT tilfeldig hvor de lander eller kommer de som jeg tror på den lengste rullebanen?

Sånn logisk sett så går jeg utifra at det vil stå Politipatruljer i rundkjøringen ved Statoil Hervakrysset (hvor man kommer helt inn til gjerdet), rundkjøringen ved innkjøring BMW/Norlandia Hotell, innkjøring Clarion Hotell (ved flysamlingen), ved GA-terminalen, setter ei krone og femti øre på at SS/PD også har folk på rød sone close til gjerdet herifra og hele veien nordover forbi gamle tårnet og helt opp til threshold 19R.

Jeg har selv blitt sendt i retur av en russisk sheriff på GA-terminalen for noen år siden, han voktet :ikke: Obama, men den russiske utenriksministeren.

Lykke til! (Sola står opp rundt klokka 09:10 på en bra dag)

Meget mulig jeg prater i mangel av bedre viten, men jeg prøver allikevel...

Hva med å stå inne i terminalen, helt ytterst på innlandssiden? Langt ifra optimalt, men mulig man ser litt i hvertfall.

Hvorfor gjøre det så vannskelig ?
Kjøp en fullt refunderbaer bilett til siste avgang til England den aktuelle dagen.
Så kan man vel gå i terminalen som man vil hele veien fra WF gatene og inn i NON Schengen området , tørt og varmt. Når man har sett det man vil så kan man vel bare gå ut og claime refusjon, eller booke om til den dagen Obama skal reise ?

Meget mulig jeg prater i mangel av bedre viten, men jeg prøver allikevel...

Hva med å stå inne i terminalen, helt ytterst på innlandssiden? Langt ifra optimalt, men mulig man ser litt i hvertfall.

Det vil/ville nok også jeg gjøre ;)

Nei, jeg holder meg på denne siden av fjellet ;)

Har andre ting å drive med den dagen (10/12) ;)

Men jeg tar turen øver fjellet og står gjerne der.

Yo,

er det noen som skal ut på torsdag?
Jeg og Aleksander hadde satt veldig pris på om vi kunne få sitte på med noen.

Ta gjerne kontakt for å avtale noe :)

Status
Not open for further replies.
Back