ld
Då foreslår eg at samtlege debattantar tek seg tre prozac og roar seg kraftig ned, og sporar tråden attende til tema. Takk.
Ta med noen tuber Mills Ekte Majones og kom paa besoek saa skal jeg soerge for at den kommer paa brikka di![]()
Det virker som om dere østlendinger vil ha hele sirkuset for dere selv der borte,
makan til skriking at vi må holdes oss borte, sku nesten tro der fikk betalt for å holde oss borte.
Eg driter i det dere sier, eg reiser uansett faen hva dere sier her inne ,
Om eg står inni terminalen eller på andre vollen er opp til meg
Vi fikk tatt bildene vi ville, og vi kunne gå fritt rundt på innland.
Ikke en oppfordning til å lyve, menne dette funker faktisk.
Herregud. PerFugl, vil du utdype din erfaring med trusselvurderinger? Videre må det forventes at det ligger en del hemmelighetsstemplet bak en trusselvurdering av denne typen.
Det skjer nok litt for lite her i landet, så da har politiet en unnskyldning til å ta fullstendig av når vi få besøk. Penger til å bekjempe kriminalitet har vi ikke, men å bruke penger på å hindre folk i å se ett fly lande/ta av, det har vi. Norge er vel landet hvor det er minst sannsynlig at det skal skje noe, og enda så oppfører myndighetene seg som om vi skulle være en nasjon proppet med terrorister som har for vane å ta "viktige" personer av dage. Dette er bare ett tåpelig PR stunt fra noen med mindreverdighets komplekser, som tilfeldigvis har fått litt for mye makt. Stå på Norge!
Korleis veit du at det er berre folk med ærlege hensikter som har tenkt seg opp for å "sjå" på flyet?
[*]Og dersom Noreg er det landet det er minst sannsynleg at det skulle skje noko, kvifor skulle ikkje terroristane også tenke slik? Dei vil jo alltid bruke det svakaste landet for å "ta" den dei er ute etter.....
Fordi dette er Norge. Uansett hvor mye du skulle ønske at vi har folk som løper rundt og sprenger seg selv i lufta og skyter på fly, så har vi nok ikke det.
De fikk da til å styrte noen fly borte i USA... Og de kjenner helt sikkert til fjernutløsingNå gir du terrorister litt vel mye credit syntes jeg. De er ikke smarte nok til å ha fått med seg at det finnes fjernutløsere til sprengstoff, så da tror du de har hjernekapasitet til å finne ut av hvilket land som er det svakeste ledd?
Det er ikke pga en mann, men pga et embete... Det hadde ikke vært samme sikkerhetshysteriet hvis Obama ikke hadde vært president...Å hvorfor skal de da tro at Norge er det svakeste ledd når hele landet settes i bevegelse pga. en mann? Det er jo ikke første gang dette skjer.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.