Det mangles motordeler til NEO. Derfor er flere groundet.
Men det er ikke årsaken til kansellerte 737 flighter [emoji6]
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Det mangles motordeler til NEO. Derfor er flere groundet.
Men det er ikke årsaken til kansellerte 737 flighter [emoji6]
A350 på SK907 i dag. Er ikke det en stund siden sist?
A350 på SK907 i dag. Er ikke det en stund siden sist?
Ser SAS er tilbake med den noe brutale redeye flighten LYR-OSL noen ganger i uken nå. Ankomst OSL 05-og-noe
Hva er grunnen til at SK nærmest har kuttet OSL-FRA helt? Finner bare i Avinors systemer enkelte avganger i forbindelse med helg. Har samarbeidet mellom LH og SK stivnet til og SK dermed redusert og at LH dermed velger å fly selv? Ser LH har vanligvis 4 daglige på OSL-FRA for tiden (og det øker til 5 i mai), men pleide ikke SK også å ha omtrent 2 daglige før pandemien?
Ja, forretningsmarkedet er på veg ned og ikke tilbake, men dette er nok en rute SK har tjent gode penger på, så snodig den er redusert såpass kraftig.
Har ikke LH og SK joint venture på Skandinavia - Tyskland? Da spiller det vel ingen rolle hvem som flyr. Da er det kanskje best at de som har de beste forutsetninger for å operere strekningen faktisk gjør det.....
Hva er grunnen til at SK nærmest har kuttet OSL-FRA helt? Finner bare i Avinors systemer enkelte avganger i forbindelse med helg. Har samarbeidet mellom LH og SK stivnet til og SK dermed redusert og at LH dermed velger å fly selv? Ser LH har vanligvis 4 daglige på OSL-FRA for tiden (og det øker til 5 i mai), men pleide ikke SK også å ha omtrent 2 daglige før pandemien?
Ja, forretningsmarkedet er på veg ned og ikke tilbake, men dette er nok en rute SK har tjent gode penger på, så snodig den er redusert såpass kraftig.
For meg virker det litt snodig at SK ikke knytter seg nærmere sin alliansepartner LH lenger, som er selve kjernen av Star alliance i Europa, men allianser er kanskje gammeldags![]()
Ser ut som om det samme gjelder MUC og SK4759? Finner ikke den på avinor sin oversikt i alle fall.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.