Operativ status for coronoa-kanselleringer og flyginger mm (SAS)

Re: Generelle spørsmål om Eurobonus

Noen som har en idé om når EB loungene på OSL vil åpne igjen? Har reist mye gjennom corona, og er litt irritert over at alt er stengt – føles feil å sette seg sulten på flyet heheh

Re: Generelle spørsmål om Eurobonus

Noen som har en idé om når EB loungene på OSL vil åpne igjen? Har reist mye gjennom corona, og er litt irritert over at alt er stengt – føles feil å sette seg sulten på flyet heheh

De åpner neppe før langt ut på høsten, tidligst...

Re: Operativ status for coronoa-kanselleringer og flyginger m, (SAS)

Noen frekvensøkninger jeg ser hos SAS denne uken kontra slutten av mai, når jeg tar noen stikkprøver

-OSL-ARN fra 1x til 2x daglig
-OSL til SVG/TRD/BGO er nå oppe i 5x daglig, og de var vel nylig 4x?

Ellers er det mye 2x daglig sånn ellers på innenriks

SE-REH går som CPH-ORD & LN-RKU går CPH-EWR, tillfälligt eller är USA flighterna igång?

SE-REH går som CPH-ORD & LN-RKU går CPH-EWR, tillfälligt eller är USA flighterna igång?

CPH-EWR og CPH-ORD er startet op igen i denne uge, dog med begrænsede frekvenser.

Samme dag som Danmark åpnet opp for nordmenn ser det ut som SAS økte på OSL-CPH fra 1x til 2x daglig

CPH-SFO blir 2x ukentlig, hvor flyet overnatter på SFO

SK935 CPH1205 – 1420SFO EQV 47
SK936 SFO1610 – 1150+1CPH EQV 15

ORD og EWR ligger inne med henholdvis 4x og 5x ukentlig, som jo er en per økning i frekvensen

Idag meddelar svenska UD att man ger klartecken för resor till 10 länder inom EU. Rör sig om främst länder kring medelhavet och gäller från 30/6. Då kanske man kan vänta sig att SAS slänger in ytterligare lite fler avgångar från ARN (och CPH)? Att avrådan från resor lyfts bort borde rimligen ge ganska stor effekt på resandet.

Hvor langt frem er avgangene som publiseres på sas.no pålitelige nå? For meg ser det ut som det er redusert program for dagens dato pluss 6 dager frem, deretter er det tilsynelatende normale flygninger.

Tja, jeg fikk nettopp min direkte OSL-ATH om tre-ish uker ombooket til via CPH, da direkteflighten ble kansellert, så ikke normalt lenger frem heller

Back