Operativ status for corona-kanselleringer og flyginger (Widerøe)

Re: Operativ status for coronoa-kanselleringer (Widerøe)

Ser Bergen-Munchen ligger inne ennå i starten av april, kan en ha noen som helst forhåpning om at den vil gå av stabelen ?

Da har i alle fall Sas booka meg om til denne (de har kanselert egne Munchen-flyvninger fram til 13/4), så får vi se.

Ser Bergen-Munchen ligger inne ennå i starten av april, kan en ha noen som helst forhåpning om at den vil gå av stabelen ?

Blir å gå inntil videre.

Både etter ønske fra myndighetene og fordi det er en smule trafikk. Kan fort endres dog.

Jeg ser at Widerøe enda flyr fra Torp. Hvem er det som betaler for det?

Jeg ser at Widerøe enda flyr fra Torp. Hvem er det som betaler for det?

Vi har vel fortsatt ca 30% drift. Det betales av kundene (som vanlig) med støtte fra myndighetene. Vi blør penger, men det hadde vi gjort om vi parkerte alle flyene også. Hva som er verst vet nok bare CFO og CEO, men nå bidrar vi ihvertfall litt til å holde samfunnet i gang ...

Noen chartere for henting av nordmenn i utlandet har vi også ...

Vi har vel fortsatt ca 30% drift. Det betales av kundene (som vanlig) med støtte fra myndighetene. Vi blør penger, men det hadde vi gjort om vi parkerte alle flyene også. Hva som er verst vet nok bare CFO og CEO, men nå bidrar vi ihvertfall litt til å holde samfunnet i gang ...

Veldig bra at det er noen kunder, og at dere fortsatt har drift.
Håper dere tjener mer på å ha 30% drift, en å parkerte alle flyene.

På TRF må det da være mindre enn 30% drift nå? Det går jo færre daglige avganger totalt nå enn det normalt gjør til BGO alene.

Jeg mente totalt. FOT-rutene utgjør hoveddelen, men vi holder noen av de kommersielle gående for dere som trenger dem.

Røst - Vilnius i dag. WF7114. LN-WSB. Den går ikke så ofte :-)

Espen

Last edited:

WF 7637 Arlanda - Tbilisi ser også ut som en ny rute...

Ny «eksotisk» charter i dag. TOS-BRE med en E2 ser jeg på FR24

Re: Coronavirus - konsekvenser for flytrafikken (kun direkte flyrelaterte poster!)

Widerøe skal fly Stansted-OSL på tirsdag. Bookbar på wf.no.

Re: Operativ status for coronoa-kanselleringer og flyginger (Widerøe)

Jeg har lyst til å skryte litt mer av Widerøe i disse dager.

På en bestilling i mai ble utreisen dessverre kansellert, og jeg ble flyttet til en tidligere avgang. Den nye avgangstiden passet dessverre ikke optimalt. Tok derfor kontakt med WF på chat, og ba om å bli flyttet til en senere avgang. Fikk svar etter raske to minutter, med bekreftelse på at endringen var i orden. Dette til tross for at avgangen jeg ble flyttet til kun hadde ledige seter i vesentlig dyrere billettklasser.

Tusen takk til WIAS - dere fortjener kudos i en travel tid! :)

Re: Operativ status for coronoa-kanselleringer og flyginger (Widerøe)

LN-WEA tar turen BGO-LPA i dag. Antar det er for å «evakuere»?

Back