Om sas.no og alle de rare feilene (--> 07/2025)

• Thread starter Thread starter LCH
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Re: Om sas.no og alle de rare feilene

Nå virker sas.no som svarte nøkken her. Håpe de holder det oppe nå!

Nå virker sas.no som svarte nøkken her. Håpe de holder det oppe nå!

Jeg kommer til sas.se om jeg skriver inn sas.no

Edit: Og ved å velge norsk som språk, havnet jeg på den norske siden.

Der kom det epost frå SAS om problema. Litt i seineste laget, spør du meg. Kan tyde på at dette vil ta tid?

Der kom det epost frå SAS om problema. Litt i seineste laget, spør du meg. Kan tyde på at dette vil ta tid?
Evt. at de sendte e-posten for to dager siden, men at de har hatt problemer der også :lol:

Evt. at de sendte e-posten for to dager siden, men at de har hatt problemer der også :lol:

Like, like, like, like, like :)

Det er sjelden man ser så store firma gå så sinnsykt i baret som dette.

Jeg husker jeg ledet en butikkjede en gang. Der sparte jeg så sykt på IT at når noen snublet i IKEA strømpadda i Stavanger (der serveren stod på kjøkkenet i en butikk), kræsjet hele butikkdatasystemet i 16 butikker. Skjedde rett som det var. Men dette er jo verre.

Hvor stopper det for deg? Jeg kommer helt til betalingssiden uten problemer. Prøv å tømme cache, åpne vinduet, bytte browser. lufte hunden og alt dette SAS sier bør gjøres hvis du har problemer.

Hvor stopper det for deg? Jeg kommer helt til betalingssiden uten problemer. Prøv å tømme cache, åpne vinduet, bytte browser. lufte hunden og alt dette SAS sier bør gjøres hvis du har problemer.

Irriterende. Har prøvd ALT. Mac, PC, iPad, iPhone... Safari, Chrome, Firefox.. Tømt alt av logger, restartet maskinen. :drunk:

Er det noen her inne som kan sjekke følgene for meg:

Rute:Bergen(BGO) - Oslo(OSL)
Flight:SK272, SK274 eller SK278
Dato: Søndag 14SEP14

Jeg vil delbetale med 4760poeng, og betale resten i norske. Hvor mye må jeg betale? Jeg er EBS om det har noe å si...

TUSEN takk!!

Veldig irriterende man ikke kan avbestille reiser i pluss online men må ringe inn

Veldig irriterende man ikke kan avbestille reiser i pluss online men må ringe inn
Det kan ordnes via chat. Hvis den norske er stengt kan det store deler av døgnet tas på sas.se eller flysas.com i stedet for andre/lengre åpningstider.

Sas.se - tenker du da fortsatt på chat?
Trodde chat-funksjonen var felles for de skandinaviske landene/de samme folka?

Sas.se - tenker du da fortsatt på chat?
Trodde chat-funksjonen var felles for de skandinaviske landene/de samme folka?
Ja, men den norske siden har kortere åpningstid, på tross av at man kommer de til samme folkene. Go figure...

Sas er noe jeg har kuttet ut etter alt det rotet med å ordne seg n flyreise, eurobonuskortet blir kastet.

Om man bare lar være å forholde seg til sas.no, funker det som bare det, VIA EGENCIA på jobb og wf.no på privaten, så er alt i sin skjønneste orden!

Det i kombinasjon med norwegian.no og kayak, så har man alt man trenger for å komme seg rundt i verden!

[quote name="ahstrand" post=956938]Sas.se - tenker du da fortsatt på chat?<br />
Trodde chat-funksjonen var felles for de skandinaviske landene/de samme folka?[/QUOTE]<br />
Ja, men den norske siden har kortere åpningstid, på tross av at man kommer de til samme folkene. Go figure...<br/>
Er det noen her inne som har direktelinken til SAS Chat'en, men tenker da den svenske.. ettersom denne skal ha lengre åpningstider? :)

Ja, men den norske siden har kortere åpningstid, på tross av at man kommer de til samme folkene. Go figure...<br/>
Er det noen her inne som har direktelinken til SAS Chat'en, men tenker da den svenske.. ettersom denne skal ha lengre åpningstider? :)

Link finner du Her.

Link finner du Her.

Når jeg prøver denne linken så får jeg bare opp:
"No customer representatives online.
Closed.
Send us an e-mail and we will get back to you.
Opening hours: 24/7"

Når jeg prøver norsk chat så fungerer det, men altså da ikke med denne svenske, som ifølge seg selv skal ha 24/7-betjening..
Noen som vet årsaken til dette?

Status
Not open for further replies.
Back