Om sas.no og alle de rare feilene (--> 07/2025)

• Thread starter Thread starter LCH
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Re: Om sas.no og alle de rare feilene

Jeg syntes oppriktig synd på de som jobber på sosiale medier. Nå er vi snart på andre dagen, dette er helt utrolig.
Legge ut 1 eller 2 poster om dagen, selv ved full krise. Svare på 5-6 innlegg/spørsmål i løpet av dagen. Er det virkelig flere personer som deler på denne travle jobben?

Kom inn, forsåvidt. Forsøkte å gå inn på sas.no, tidligere i kveld. Før landslkampen. Og nå hadde jeg kommet inn. Men når jeg forsøkte å gjøre noe står nettleseren bare "å spinner". Sas.no er like trist som resultatet av landskampen!

Legge ut 1 eller 2 poster om dagen, selv ved full krise. Svare på 5-6 innlegg/spørsmål i løpet av dagen. Er det virkelig flere personer som deler på denne travle jobben?

Ser ut til at det er noen som har meldt seg til å jobbe gratis/gebyrfritt for SAS der :D

Stor aktivitet i profiloppdateringer på LinkedIn hos IT-folkene til SAS ser jeg ... :p

Følte som om jeg vant i lotto i går da jeg klarte å booke en EuroBonus-reise online i går kveld (via flysas.com/en/us). Virket som funksjonaliteten bedret seg noe da presset på sidene gikk ned.

Prøver å logge inn / booke flight på sas.no og det funker ikke akkuratt supert. Litt morro at det nå skinne ren Norwegian reklame midt på forumsiden akkuratt på den destinasjonen jeg skal til :p

Jeg kommer ikke inn på sas.no i det hele tatt nå jeg.. :p

Har man noen sinne (nuvel, i 2014 da) sett noe lignende? Må de fly inn IT-teknikere fra India med rødnese-787?

Synes det rett og slett begynner å minne om en farse. To døgn er gått og fremdeles er det ikke mulig å bestille billetter på sas.no. Synd da at så få vet om mulighetene WIAS tilbyr. Jeg regner med at det er noen som får fyken i SAS etter dette.

Kom inn en kort tid i går kveld, men nå står det bare å spinner. De har nå vært nede i 2 døgn, er løgn at de gikk ned i 15-16 tiden på mandag, jeg kom ikke inn kl. 12.30 på mandag med akkurat samme problem, første melding på forumet om dette var kl.13.13 .Jobber selv med IT drift og avanserte websystemer, og denne type nedetid er totalt uakseptabel i selv 30 minutter, har de ingen redundans, virker jo håpløst. Dette må jo koste enormt med penger og omdømme...

Jeg kommer ikke inn på sas.no i det hele tatt nå jeg.. :p

Har man noen sinne (nuvel, i 2014 da) sett noe lignende? Må de fly inn IT-teknikere fra India med rødnese-787?

De er fortsatt hos CSC vel, da Tata ikke overtar før 1/10

Litt skremmende om resultatet er så dårlig nå... all erfaringer med indere... usj.

Jeg lurer litt på hvor mye denne nedetiden har kostet sas.... ca alt billettkjøp via sas.no er nede. Det kan umulig være bra for butikken

Jeg regner med at det er noen som får fyken i SAS etter dette.

Tror neppe det får konsekvenser for noen, det er nok en eller annen økonom som har fått utmerkelse for sin innsparing i avdelingen. Og for de som jobber på IT-siden så er leverandøren uansett i oppsigelsesperioden...

For øvrig funksjonaliteten som visstnok skulle implementeres er mulighet for å sjekke inn på flere bookinger selvom de ikke er gjennomgående.

Status
Not open for further replies.
Back