nIgen respons og tomme websider betyr at SAS har en annonsekampanje.Flere som har fått feilmeldinger i dag?
nIgen respons og tomme websider betyr at SAS har en annonsekampanje.
Jeg prøver å søke og velge på nytt med samme resultat.Vi kan ikke bekrefte dine valgte flyavganger. Vennligst send forespørselen på nytt. (15079 - 421).
Når man prøver booke igjen er prisene øket til ikke å være interessante. Dagen etter er prisene satt satt igjen, men man vil få samme feil om man prøver booke.Vi kan ikke bekrefte dine valgte flyavganger. Vennligst send forespørselen på nytt. (15079 - 421)
Dette er en schedule change og har lite å gjøre med det denne tråden handler om .. det må du regne med kan skje når du booker så langt frem i tid. Kontakt SAS så finner de noe som henger bedre sammen.
Fortsatt lite med SAS.no å gjøre ...![]()
Bookingen din ligger nok på kø til ett eller annet SAS-kontor for redigering, men kontakter du dem først, så er sjansen større for at du får det du vil ha ..
Pass dere for SAS-chatten. De tror jeg har lav IQ.
Meg: "Hei. Kan du endre e-posten i min bestilling til starflyer@gmail.com i stedet?"
Chat: "Da var det gjort."
Og resultatet: - Er det mulig?! Trenger ikke å ta meg så bokstavelig.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.