http://www.digi.no/930310/sas-nettsidene-knakk-sammen– Vår leverandør CSC skulle legge inn ny funksjonalitet. Midt i prosessen med oppgradering knakk hele systemet sammen. Det er det teknikerne våre skriver i et notat her, sier Tormod Sandstø til digi.no.
Hvis du/dere foretrekker SAS kan det bestilles gjennom wideroe.no selv om SAS sine sider er nede. (Men det burde selvfølgelig ikke være nødvendig.)Vi har måttet bestille alle flights for morgendagen hos Norwegian i dag... Joda - dette koster for SAS![]()
Hvis du/dere foretrekker SAS kan det bestilles gjennom wideroe.no selv om SAS sine sider er nede.
Skjønner ikke problemet... Bestiller utelukkende mine reiser hos gutta i MJF![]()
![]()
Gled dere ikke for tidlig, daKom inn nå jeg også, men fikk ikke logget inn på min side.
Sorry SAS, dette er bare ikke godt nok. At man i 2014 ikke kan få en nettside til å bære stabil, skjønner jeg ikke. ( joda, alle kan ha problemer en gang i blandt, men det må da være måte på)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.