Nå virker sas.no som svarte nøkken her. Håpe de holder det oppe nå!
Evt. at de sendte e-posten for to dager siden, men at de har hatt problemer der også :lol:Der kom det epost frå SAS om problema. Litt i seineste laget, spør du meg. Kan tyde på at dette vil ta tid?
Evt. at de sendte e-posten for to dager siden, men at de har hatt problemer der også :lol:
Hvor stopper det for deg? Jeg kommer helt til betalingssiden uten problemer. Prøv å tømme cache, åpne vinduet, bytte browser. lufte hunden og alt dette SAS sier bør gjøres hvis du har problemer.
272 4700 pong + 809 kr
274 4700 + 668
278 4700 + 668
Det kan ordnes via chat. Hvis den norske er stengt kan det store deler av døgnet tas på sas.se eller flysas.com i stedet for andre/lengre åpningstider.Veldig irriterende man ikke kan avbestille reiser i pluss online men må ringe inn
Ja, men den norske siden har kortere åpningstid, på tross av at man kommer de til samme folkene. Go figure...Sas.se - tenker du da fortsatt på chat?
Trodde chat-funksjonen var felles for de skandinaviske landene/de samme folka?
Sas er noe jeg har kuttet ut etter alt det rotet med å ordne seg n flyreise, eurobonuskortet blir kastet.
Ja, men den norske siden har kortere åpningstid, på tross av at man kommer de til samme folkene. Go figure...<br/>
Er det noen her inne som har direktelinken til SAS Chat'en, men tenker da den svenske.. ettersom denne skal ha lengre åpningstider?![]()
Link finner du Her.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.