Neppe. DL har ingen 340'er, men derimot 772LR.
Nå gjør de jo en strålende jobb med å ta vare på DC-9, MD-90 og B717. så kan jo hende de føler ansvar for A345 og. :colgate:
Neppe. DL har ingen 340'er, men derimot 772LR.
Regner med 345'n er mer verdt i cola boxer og deler, enn noen er villige til å gi for de, og bruke i normal drift.
Avianca Lifemiles viser ledig på SQ22 SIN-EWR 24. oktober nå, for de med tid, poeng på konto, og lyst til å få med denne Ultra-LH´n i en 100 seters A340-500 Businessklasse-jet før ruten legges ned om 8 uker.
Kostnad: drøyt 6.000,-
Men før den avslutter, skal den i noen dager til gi sine bidrag til kassen i Avinor. Flyet passerer seks dager ganger i uken (ikke tirsdager) som SQ 22 over Østlandet ved 12.30-tiden på sin vei til New York.
- mer om det i upcoming trip report![]()
Når er det du skal ut på denne turen. Gleder meg til rapport.
Når er det du skal ut på denne turen. Gleder meg til rapport.
Turen er så vidt meg bekjent gjennomført. Venter selv i spenning på rapporten![]()
Det er mer enn bare rykter.
http://www.skyliner-aviation.de/regdb.main?LC=nav4&page=2
Vel, alt er vel bedre enn at de blir skrapa. Men er vel ikke særlig sannsynlig at de beholder SQ´s 100 seters biz-innredning, nei.![]()
SAS-partner Singapore Airlines har planer om å gjenerobre det som inntil for få år siden var verdens lengste flyrute, målt etter distanse.
...
Singapore Airlines er nå på leting etter en flytype med bare to motorer, og som kan ta nok brennstoff til å fly den 15.300 km lange turen uten stans.
I følge Aftenposten ser Singapore Airlines på å gjenåpne SIN-NYC
Det er vel ikke så veldig langt unna at en 777-200LR klarer strekningen?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.