Har ein mistanke om at interessen for å tilbringa over 20 timar i eit økonomi-sete er rimelig begrensa![]()
United Airlines Strengthens Commitment to Houston with Nonstop Service Between Houston and Sydney
Det tok ca. 5 år før SQ21 mellom SIN-NYC gjenoppstår, denne gang med Y+ i tillegg til C
https://www.dagbladet.no/tema/gjena...--uten-et-eneste-sete-i-turistklasse/69763717
Er konfigurasjonen bestemt?
Flights are to be launched on 11 October 2018, to Newark Liberty International Airport. The route will initially be served three times a week, departing Singapore on Monday, Thursday and Saturday. Daily operations will commence from 18 October after an additional A350-900ULR aircraft enters service. (Please see Annex for flight schedules).
SIA is the world’s first customer for the new A350-900ULR, with seven on firm order with Airbus. The aircraft will be configured in a two-class layout, with 67 Business Class seats and 94 Premium Economy Class seats. Tickets will be made available for sale progressively across the various booking channels, starting from tomorrow.
Flights will cover a distance of approximately 9,000nm (16,700km), and travelling time will be up to 18hrs 45min. Singapore Airlines served the Singapore-Newark route until 2013, when services were suspended after the aircraft used at the time, Airbus A340-500s, were returned to Airbus
It's back, håper det blir SQ21 som forrige gang.
It's back, håper det blir SQ21 som forrige gang. Bare gode minner fra september 2013, men tviler litt på at jeg tar turen igjen selv om flytypen er ny - en stor del av motivasjonen sist i tillegg til at det er/var verdens lengste rute var flytypen A345!
Singapore Airlines (SIA) has confirmed plans for resuming nonstop flights to Newark and Los Angeles later this year using low density two class A350-900ULRs with a premium-focused product. The Newark flight alone, which will be relaunched in Oct-2018, will generate a 22% increase in SIA’s business class capacity to the US and a staggering 58% increase in premium economy capacity.
67 business i 1-2-1 mellom dør 1 og 3, og 94 premium economy i 2-4-2 mellom dør 3 og 4
8 i bredden, føles ikke helt premium spør du meg.
Fint å kalle det premium fordi de har litt ekstra benplass og større skjerm?
Og de presser ikke inn én enkelt rad med F, som på SIN - CPH f.eks?
8 i bredden, føles ikke helt premium spør du meg.
Fint å kalle det premium fordi de har litt ekstra benplass og større skjerm?
Og de presser ikke inn én enkelt rad med F, som på SIN - CPH f.eks?
F-produktet som SQ har i 777-300ER er ganske meningsløst spør du meg.Og de presser ikke inn én enkelt rad med F, som på SIN - CPH f.eks?
F-produktet som SQ har i 777-300ER er ganske meningsløst spør du meg.
Vil nok tippe at det kun er A380 som kommer til å ha F hos SQ i fremtiden.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.