En rask kjik på reisemål viser at de i januar 2023 har ruter til ALC, BCN, FAO, GVA, LPA, AGP, CDG, FCO og SZG. Fra TRD, SVG og BGO har de i tillegg ALC. Mtp at OSL-TRD/BGO/SVG/KSU ikke er lagt ut enda for salg fra W22/23, tipper jeg at det kommer flere justeringer på ruteprogrammet.
Har FAO noengang gått på vinteren fra OSL før med noen?
Forstår jeg det rett så vil billetter med Flyr være tilgjengelig hos mange reisebyråer fra denne uken og de således vil være mer tilgjengelig for større deler av bedriftsmarkedet
Opptrappingen denne høsten og vinteren blir slik:
Oslo – Bergen, dobling av antall avganger – fra 21 til 42.
Oslo – Trondheim, dobling av antall avganger – 21 til 42.
Oslo – Bodø, dobling av antall avganger – fra 6 til 12.
Oslo – Evenes, økning på 117 prosent – fra 6 til 13.
Oslo – Tromsø, økning på 55 prosent – fra 11 til 17.
Oslo – Stavanger, økning på 82 prosent – fra 17 til 31.
I tillegg kommer altså Kristiansund inn med 4 avganger i uken.
Flyr har inngått samarbeid med det globale distribusjonssystemet Amadeus om salg av flybilletter. Med denne løsningen på plass kan kunder nå også bestille sin reise med Flyr gjennom reisebyråer i Norge.
Da skal de være på plass hos reisebyråene gjennom Amadeus
Fra dagens pressemelding
Ser de sier det i første omgang gjelder «light ticketing» uten at jeg vet hva som menes med det begrepet
Antagelig billettløst, som også DY bruker. Eller brukte?
DY er fremdeles på ticketless, men byråer kan utstede ETKTs på DY-stock. DY er dog på vei vekk fra ticketless, på ekte denne gangen...
Når det gjelder Flyr så tipper jeg at de utvalgte byråene kan utstede en ETKT på FS-stock (etter at de har fått tilgang av Amadeus), og at Flyrs egne bookinger går gjennom OneOrder & NDC. Nesten som hos DY, bare at Flyrs egne billetter er OneOrder & NDC istedenfor ticketless.
Antagelig et dumt spørsmål, men hva er forskjellen på ticketless og e-tickets? Får man ikke e-ticket nummer på ticketless?
Driftsresultatet (ebit) endte på 279 millioner kroner i andre kvartal. I første kvartal ble det et
Ser Flyr i det hele tatt 2023? Winter is coming, you know...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.