Fikk mail fra flyr hvor det står
Noen raske søk på flyr viser det de faktisk har gjort er å justere rutetid til BOO, 1 ekstra daglig avgang til TRD og satt inn en morgenavgang mandager til SVG.
Da ligger FAO, IBZ, MAD, OPO og VLC ute til salgs fra OSL. Alle 2x ukentlige utenom FAO, og starter i enten juni eller juli
2 reklameflimer lansert i dag. kaffereklamen dems er vel lik s banken sin skistue.
Skyter de seg ikke kanskje litt i foten her med tanke på feed? Man skal ikke undervurdere andelen som mellomlander på OSL med DY og SK på veg ut i Europa heller, alltid en del bagasje fra ymse rare steder på båndet på TOS. Da belager de seg jo nesten bare på å kapre passasjerer fra Østlandsområdet.
Spesielt DY har jo også vært flinke på å pumpe folk nordover til EVE og TOS samt på andre sesongruter til Nord-Norge om sommeren, så litt skuffet at ikke flyr har mer tro på dette markedet, til tross for at halve ledelsen er fra Nord-Norge.
Var det ikke 3 daglige de startet med på OSL-TOS?
Det virker som de har mer tro på feriemarkedet utenriks enn innenriks i sommer. Noe feed vil det alltid være, men ser ikke ut som det er øverst på prioriteringslisten
Men ser man etter sommeren igjen er det «comeback» på innenriks. Sjekket litt i september og da følgene
BGO - Opptil 6 daglige
TRD - Opptil 5 daglige
SVG - Opptil 4 daglige
TOS går tilbake til 3x og BOO økes til 2x. EVE får ikke økning i ukedagene, men en lørdagsflight legges til
Vil selv ikke bli overrasket om Flyr kutter innenriksflyvningene og bare baserer seg på Norge-Utlandet.
Med tanke på sesongsvingene på utlandet, så er de nødt til å ha noe innenriks "i bunn" for lavsesongen, og det er jo heller ikke slik at de ikke selger transfer. Men ser man hva de prosentvis kutter på innenriks i sommerferien, så er det jo veldig likt hva SAS gjør, og heller ikke helt ulikt Norwegian
De hadde neppe giddet å signere og betale for å være med på Domestic Transfer på OSL, hvis de ikke ser for seg noe trafikk her
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.