Re: «Flyr» - Nytt norsk flyselskap (Erik G. Braathen)
DN likte visst å påpeke at flyet var brukt og at nye fly slipper ut mindre?
DN likte visst å påpeke at flyet var brukt og at nye fly slipper ut mindre?
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
DN likte visst å påpeke at flyet var brukt og at nye fly slipper ut mindre?
acob Trumpy .
Off. Bare etternavnet får meg til å rynke litt på nesten.
Flyr sier følgende: – De to neste flyene vi får er tidligere Norwegian-fly med 186 seter. De får vi i siste halvdel av juli, sier Nyseth.
Så da får man starte spekulasjonene hvem at de tidligere NG flyene til Norwegian som står ved SNN skal over til Flyr.
Flyr sier følgende: – De to neste flyene vi får er tidligere Norwegian-fly med 186 seter. De får vi i siste halvdel av juli, sier Nyseth.
Så da får man starte spekulasjonene hvem at de tidligere NG flyene til Norwegian som står ved SNN skal over til Flyr.
Hvior står det at de står på SNN?
Såvidt jeg kan se skal de som står på SNN til AeroMéxico alle som en...Rein gjetning, da de har endel av de parkert der:drink
Såvidt jeg kan se skal de som står på SNN til AeroMéxico alle som en...
Hvis vi legger til grunn at de to skal ha 186 seter (lavere enn ln 5959) og at de er oppegående nok til å standardisere på -7BE-motorer (ln 3725 (DYU) og nyere) finner jeg følgende som kvalifiserer og er ledige ifølge mine notater:
MPL: NIC & NID som nevnt
GBA/Kemble: LN-DYU, LN-NGD, SE-RPX (LN-NGK/EI-GBF), LN-NHC, LN-NHD, SE-RRI (LN-NHE) og SE-RRH (LN-NHG).
I tillegg stiller jeg meg et lite spørsmål om LN-NGS som er parkert på ARN og regner ikke med de som er fløyet til Kina.
Har jeg da forstått det riktig at dersom noen av disse kommer inn i Flyr beholder de de samme registreringene som de hadde i Norwegian?
Foreløpig ingenting angående planlagt ombord konsept
Nå er det jo grenser for hvor mye man rekker mellom Oslo og Bergen og da.... men til Tromsø rekker man jo en tur med tralla.
Men blir vel noe buy-on-Board greier. Sikkert noe hipt, moderne og økologisk blandet med noe norsk noe. Bulgur og bønnesalat med røkelaks til 75kr tipper jeg på![]()
Og med tanke på at halve ledelsen er fra Tromsø blir det vel også øl fra Mack og noe tørrfisk, noe som i og for seg jeg må si er undervurdert til de grader!!
Nå er det jo grenser for hvor mye man rekker mellom Oslo og Bergen og da.... men til Tromsø rekker man jo en tur med tralla.
Men blir vel noe buy-on-Board greier. Sikkert noe hipt, moderne og økologisk blandet med noe norsk noe. Bulgur og bønnesalat med røkelaks til 75kr tipper jeg på![]()
Og med tanke på at halve ledelsen er fra Tromsø blir det vel også øl fra Mack og noe tørrfisk, noe som i og for seg jeg må si er undervurdert til de grader!!
Nå er det jo grenser for hvor mye man rekker mellom Oslo og Bergen og da.... men til Tromsø rekker man jo en tur med tralla.
Men blir vel noe buy-on-Board greier. Sikkert noe hipt, moderne og økologisk blandet med noe norsk noe. Bulgur og bønnesalat med røkelaks til 75kr tipper jeg på![]()
Og med tanke på at halve ledelsen er fra Tromsø blir det vel også øl fra Mack og noe tørrfisk, noe som i og for seg jeg må si er undervurdert til de grader!!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.