Ha ha, MartinL........ Hadde vært herlig !:thumbup:wow:
Hadde FR kommet hadde jeg plutselig fått lyst til å dra dit !
Så mye som jeg skulle likt å se KLM på Rygge, så kan det ikke være dem, hvis det er snakk om nye ruter (flertall).![]()
I følge Moss Avis er det Norwegian som skal starte nye ruter. Det spekuleres om rute til Stavanger, flere avganger til Bergen, samt rute til København, i samarbeid med Sterling.
Hva med Stockholm? Med et stort svensk nedslagsfelt burde jo dette være en mulighet.
Nå skal man ikke overdrive dette. For de fleste på svensk side vil det være lettere å dra til GOT, men mindre man bor svært nærme den norske grensen og Bohuslan nord for Uddevalla er ikke akurat overbefolket.
Og når det gjelder Easyjet så foretrekker de å fly til mer sentrale flyplasser....i det minste en med et godt fungerende kollektivtilbud
Jeg tipper det Lettjet som kommer. De har lansert ruter til Helsinki, Stockholm og har allerede ruter til København.
Nå tipper jeg Rygge og Oslo står for døren. Jeg tror personlig at det var DY sin lukking av London ruten som har overbevist Easyjet om å prøve!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.