• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Nye ruter fra Rygge

  • Thread starter Thread starter RSL
  • Start date Start date
Noen som husker miljøargumentene med å fly til Syden fra Rygge ....
Hvor er miljøargumentet ved å fly til TRD, BOO, og TOS fra Rygge.....

Miljøargumentet var Hvorfor dra Nordover når man skal sørover?
Bor du nord for rygge så skjønner jeg hva du mener , men bor du sør for rygge er det fortsatt det samme , med at det er miljøvennlig bedre å kjøre nordover også fly nordover også... eller kjøre sørover og fly sørover
 
Hva med
Avg. RYG 0955
Ank BOO 1130
Avg BOO 1150
Ank TOS 1235
Avg TOS 1255
Ank BOO 1340
Avg Boo 1400

Om du ikke sitter inne på info om de eksakte rutetider..

Jeg har ikke sett noe konkret fra DY. Forslaget ditt ser absolutt plausibelt ut. Flytid RYG-BOO på 1:35 kan godt la seg gjøre.
 
Jeg må le. Her velger et selskap å satse på en rute fra en flyplass som aldri har hatt et direktetilbud til de nevnte destinasjoner, men det enste man hører er kritikk mot avgangstidene!

Klart at avgangstidene sikkert kunne vært bedre, men jeg tar forbehold om at DY har flere hundre ganger mer kontroll over denne avgjørelsen enn alle forumisters meninger tilsammen.

Så jeg tar heller av meg hatten og skåler for selskapet som forsøker der ingen andre våger. Måtte de høste suksess på sine nye ruter!
 
Klart at avgangstidene sikkert kunne vært bedre, men jeg tar forbehold om at DY har flere hundre ganger mer kontroll over denne avgjørelsen enn alle forumisters meninger tilsammen.

Det er jeg ikke så sikker på, DYs motivasjon er nok like mye utnyttelse av flyparken, og satsningen på Rygge har så langt ikke vært noen ubetinget suksess.
 
Back
Top