Når kommer de i luften?
Espen
Det hviskes om at to av de skal i trafikk til sommeren (sommerprogrammet). De øvrige tre skal sendes vestover.
Når kommer de i luften?
Espen
Har Silver Point vært inne tidligere, eller har de tatt de drøye 5% nå på kort tid?
Norwegian-aksjen har mer enn doblet seg siden refinansieringen i fjor vår. Dermed er statens tidligere milliardtap på garantiene som ble gitt til flyselskapet, nå snudd til gevinst.
Hsamtidig driver Geveran (John Fredriksen) og sniker seg ut bakdøren/reduserer eierskapet litt etter litt
Bare "småshort" i så tilfelle. Det er ingen posisjoner på over 0,5% registrert hos Finanstilsynet.
Norwegian melder at de har solgt en portefølje av slots på LGW de ikke lenger trenger
https://newsweb.oslobors.no/message/550099
Planlegger 80-85 fly sommeren 2023. Veksten fra 2022, fra 70 til 80-85 fly vil bli med "ny teknology", så da setter jeg pengene på MAX
320?Ikke bli overrasket om det dukker opp noe annet i porteføljen.
Hvis det ikke blir flere 737MAX, så tipper jeg på A220.
Hvorfor?
- Møte mellom Norwegian og Airbus. Kan jo også være at det bare var ett av standard leddene i forhandlinger mtp ny fly, alltid hør med konkurrenten (Boeing/Airbus).
- A220, fordi det er «ny teknologi», og det er mindre enn 737, perfekt for post-korona tid for å gjøre DY mer relevant i markedet sett opp mot WF/Flyr/SAS sine satsninger.
Planlegger 80-85 fly sommeren 2023. Veksten fra 2022, fra 70 til 80-85 fly vil bli med "ny teknology", så da setter jeg pengene på MAX
Ikke bli overrasket om det dukker opp noe annet i porteføljen.
Har Norwegian begynt å bruke callsign NORDIC istedet for NORSEMAN?
DY276 OSL-KRS så ut til å være NORDIC276 i dag...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.