Nå har jo også USAirways overtatt Krabi Air sin representant i Oslo...
Foreslår komiske Ali som KAIR sin neste representant i Norge..
Foreslått 30 sider bak i leksa![]()
767?
Ja, har vært oppe her tidligere - var snakk om en 767 inntil de får 747 på vingene. Hva de ender opp med vil jo evt. tiden vise. Men en 747 eller 767 spiller jo liten rolle - de virker begge to. SAS fløy jo også 767 til østen før de fikk A330/340.767?
Jeg er heller ikke sikker på at Thai's inntreden vil bety så mye for Krabi's marked. Krabi satser først og fremst på Krabi, med BKK som sekundærmål, mens Thai først og fremst satser på forretningstrafikk til BKK og andre plasser i regionen. Med bare 113 økonomiseter å fylle per flight, er det begrenset hvor mye Thai tråkker i Krabi's bed. En stor del av disse 113 skal tross alt ikke til Thailand.
Thai vil nok først og fremst melke det markedet som i dag reiser via ARN og CPH for å fly med deres ruter. Tror faktisk på at vi kan få litt "feed" fra ARN/CPH da vi vi ha A340 her mens de (Thai) flyr "gamle 747-400 fra våre naboland.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.