Ny rute fra OSL til høsten?

Status
Not open for further replies.
Re: Ny rute fra OSL til høsten?

med dét smilefjeset tror jeg han drar oss i leggen.... :-)

Jeg "digger" denne tråden, blir det noen gevinst på den som skriver innlegg #1000?

Det blir spennende i allefall å se hva som skjer med asia markedet fra OSL. Er det noen her som vet mer om (de ekte nonstop) direkte flyene som StarTour har til phuket? Jeg ser det er 767 fra siden deres. Er denne ruten aktiv?

Når innlegg #1000 skrives her, har vi masse IC på OSL ;)

75 innlegg igjen (eller: 74 etter dette). Vi har CO, Pia, og muligens US, avhenging av hvor fort de innleggene kommer.. Vet ikke helt om jeg regner det som masse IC, så nå begynte jeg å bli nysjerrig :)

75 innlegg igjen (eller: 74 etter dette). Vi har CO, Pia, og muligens US, avhenging av hvor fort de innleggene kommer.. Vet ikke helt om jeg regner det som masse IC, så nå begynte jeg å bli nysjerrig :)

JetBlue har alltid sånne kommentarer på lur basert på sine kilder på OSL. Vet aldri helt hvor jeg har han må jeg innrømme....;)

...og vi har DY til DXB forresten selv om den er sommerstengt Martin.

Jeg vet også at JetBluye har kontakter på OSL, så derfor tror jeg at han vet noe han ikke vil si ;)

Og selvsagt, DY til DXB :)

Jeg "digger" denne tråden, blir det noen gevinst på den som skriver innlegg #1000?

Det blir spennende i allefall å se hva som skjer med asia markedet fra OSL. Er det noen her som vet mer om (de ekte nonstop) direkte flyene som StarTour har til phuket? Jeg ser det er 767 fra siden deres. Er denne ruten aktiv?

Var det i alle fall i september, fløy den en vei da. Deilig med direkterute til Sør-Thailand, VELDIG fin service/ touch framme i ´Biz´klassen på 767´n, ok seter, om enn rimelig dårlig benplass. Er derimot i tvil om jeg ville sittet inneklemt i 12 timer lengre bak i flyet..

Jeg vet også at JetBluye har kontakter på OSL, så derfor tror jeg at han vet noe han ikke vil si ;)

Korrekt, men jeg må krype til korset - jeg "blingset" hva angår antall poster i denne tråden, trodde vi kun var halvveis, beklager ^_^

Men til tema; ja, jeg vet noe jeg ikke kan si. Jeg mister min kilde om jeg lekker info. Men, vi snakker mer IC fra OSL ja....

Sitat:
Men til tema; ja, jeg vet noe jeg ikke kan si. Jeg mister min kilde om jeg lekker info. Men, vi snakker mer IC fra OSL ja.... Sitat slutt

Ja jeg venter i spenning på mere informasjon, og kamera er laddet å ferdig pakket for å fange den første landinge på OSL med det selskapet det en måtte være.

Korrekt, men jeg må krype til korset - jeg "blingset" hva angår antall poster i denne tråden, trodde vi kun var halvveis, beklager ^_^

Men til tema; ja, jeg vet noe jeg ikke kan si. Jeg mister min kilde om jeg lekker info. Men, vi snakker mer IC fra OSL ja....

Jassaa JetBlue, er det noen paa Osl som har hoert vaare lange klager? :p

Saa ingenting til KAir paa KBV i alle fall :rolleyes: Men en direkterute fra OSL til KBV hadde vaert genialt. Men det faar vel bli med tanken inntil det motsatte er bevist :)

Saa ingenting til KAir paa KBV i alle fall :rolleyes: Men en direkterute fra OSL til KBV hadde vaert genialt. Men det faar vel bli med tanken inntil det motsatte er bevist :)

Var det heller ingen der som visste noe om dette på KBV ??? Du skulle nok sagt at du hadde AOC,en deres i "lomma" så hadde de nok dukket smilende opp :lol: Vi får fortsette å lete etter dem: Er det noen som skal til Don Muang med det første ???

Så du ikke de store kontorene samt flyene bortest ved hangaren altså.
Var da ikke vanskelig å se da jeg landet med TG245 mandag... ;)

Selv om det er pent her nede blir nok ikke Krabi mitt favorittreisemål i framtiden selv om jeg er glad i Thailand, så direkteruten blir uansett ikke noe savn fra min side.

På tide å dra denne opp igjen. Siden starten er 10. juni :colgate: "booket" jeg akkurat nå t/r OSL-DMK 10. juni til 17. jun i for € 1,208 på deres web..

Skal vi ha klassetur ?:cool:

Er jo en fin måte å bli ombooket på dette ;)

Hva har forresten skjedd med motorene på den ene siden av 747'en? Ikke rart de ikke kommer seg opp i lufta :rolleyes:

Attachments

• ScreenShot012.jpg
    ScreenShot012.jpg
    65.7 KB · Views: 256
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back