Landet paa Krabi i gaar og ikke overraskende, her stod det 2 nylakkerte 747-400 og 767-300 maskiner med stor Krabi-Airline logo........:cool2
Jeg "digger" denne tråden, blir det noen gevinst på den som skriver innlegg #1000?
Når innlegg #1000 skrives her, har vi masse IC på OSL![]()
75 innlegg igjen (eller: 74 etter dette). Vi har CO, Pia, og muligens US, avhenging av hvor fort de innleggene kommer.. Vet ikke helt om jeg regner det som masse IC, så nå begynte jeg å bli nysjerrig![]()
Jeg "digger" denne tråden, blir det noen gevinst på den som skriver innlegg #1000?
Det blir spennende i allefall å se hva som skjer med asia markedet fra OSL. Er det noen her som vet mer om (de ekte nonstop) direkte flyene som StarTour har til phuket? Jeg ser det er 767 fra siden deres. Er denne ruten aktiv?
Jeg vet også at JetBluye har kontakter på OSL, så derfor tror jeg at han vet noe han ikke vil si![]()
Korrekt, men jeg må krype til korset - jeg "blingset" hva angår antall poster i denne tråden, trodde vi kun var halvveis, beklager ^_^
Men til tema; ja, jeg vet noe jeg ikke kan si. Jeg mister min kilde om jeg lekker info. Men, vi snakker mer IC fra OSL ja....
Jassaa JetBlue, er det noen paa Osl som har hoert vaare lange klager?![]()
Saa ingenting til KAir paa KBV i alle fallMen en direkterute fra OSL til KBV hadde vaert genialt. Men det faar vel bli med tanken inntil det motsatte er bevist
![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.