Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Nå har jo også USAirways overtatt Krabi Air sin representant i Oslo...
Foreslår komiske Ali som KAIR sin neste representant i Norge..
Foreslått 30 sider bak i leksa![]()
767?
Ja, har vært oppe her tidligere - var snakk om en 767 inntil de får 747 på vingene. Hva de ender opp med vil jo evt. tiden vise. Men en 747 eller 767 spiller jo liten rolle - de virker begge to. SAS fløy jo også 767 til østen før de fikk A330/340.767?
Jeg er heller ikke sikker på at Thai's inntreden vil bety så mye for Krabi's marked. Krabi satser først og fremst på Krabi, med BKK som sekundærmål, mens Thai først og fremst satser på forretningstrafikk til BKK og andre plasser i regionen. Med bare 113 økonomiseter å fylle per flight, er det begrenset hvor mye Thai tråkker i Krabi's bed. En stor del av disse 113 skal tross alt ikke til Thailand.
Thai vil nok først og fremst melke det markedet som i dag reiser via ARN og CPH for å fly med deres ruter. Tror faktisk på at vi kan få litt "feed" fra ARN/CPH da vi vi ha A340 her mens de (Thai) flyr "gamle 747-400 fra våre naboland.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.