Ny rute fra OSL til høsten?

Status
Not open for further replies.
Re: Ny rute fra OSL til høsten?

Når jeg trykker på Flight Reservation på www.krabi-airline.com får jeg følgende melding:

System shut-down. Please contact provider for reactivation of the system and bill settlement

Ja, det ble konstatert 10 innlegg opp.

Kair er vel snart historie tenker jeg. Jeg kommer i hvert fall ikke til å stille opp med kamera 10 juni :p

Ja men det står at de kommer 10 juni.....da får vi stole på det folkens, så Laurenz, still opp med kamera;)

Den kommer..det er lovet fra Mosjøen til Atlanta...

Det later til at mange her synes det var fint at det sannsynligvis ikke blir noe av Kair.

Hva er galt med dere? Honnør for et godt forsøk det ikke ble noe av ville være mer på sin plass synes nå jeg.

Det later til at mange her synes det var fint at det sannsynligvis ikke blir noe av Kair.

Hva er galt med dere? Honnør for et godt forsøk det ikke ble noe av ville være mer på sin plass synes nå jeg.

Dersom du går igjennom dette monsteret av en tråd, tror jeg du finner utrolig mye optimisme. Men etter at Kair har utsatt starten 100000000000000 ganger, må det jo være lov til å spøke litt?

Dersom du går igjennom dette monsteret av en tråd, tror jeg du finner utrolig mye optimisme. Men etter at Kair har utsatt starten 100000000000000 ganger, må det jo være lov til å spøke litt?

Bare det at sarkasmen begynte allerede før utsettelse nr. 2 av 100000000000000.

Da lukter jeg norsk jantelov.

Last edited:

...eller minmal tro på dette "luftslottet".

Jeg synes det, men først og fremst fordi vi fikk Thai istedet og selv om de fokuserer på litt forskjellige markedet så frykter jeg det ikke er plass til begge på OSL-Thailand

Enig, de har faut nesten forbausende mye støtte, bl.a. fordi enkelte seriøse aktører har vært involvert. Men når de gang på gang utsetter og gjerne kort tid før oppstart så blir det hele veldig useriøst. Du kan ikke komme et par uker før oppstart å si "vi trenger et halvt år til" uten å miste troverdigheten.

Skulle Kair nå starte opp 10/6, så burde det vel være en Boeing 767-300ER med Kair klistremerker stående en plass i verden? Men det gjør det vel ikke?

Følgende beskjed dukker opp når man prøver å bestille billetter gjennom krabi-airline.com:

System shut-down. Please contact provider for reactivation of the system and bill settlement

Betyr vel at KAir ikke har betalt leverandøren av bookingløsningen (TIK Systems) og når man ikke har finansielle midler/vilje til å betale for en slik "enkel" tjeneste så konkluderer jeg med at de heller ikke har penger til å drifte et eneste fly.

Dersom de starter opp fra OSL den 10. juni skal jeg spise hatten min. Lurer på om noen i det hele tatt vil booke en billett med dette selskapet dersom de annonserer en offisiell oppstart-dato? Jeg hadde iallefall ikke tatt sjansen på det.

Man får jo ikke booket billett hos dem lenger, så ingen trenger å være redde for å tape pengene sine :p

Nei, men dersom de plutselig hadde annonsert at nå starter vi helt sikkert...
Hvor seriøst hadde folk tatt det?

Status
Not open for further replies.
Back