Dette er jo akkurat som her hjemme [emoji16]
Ummmm .... 1 gallon = 3.75 l.......
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Dette er jo akkurat som her hjemme [emoji16]
... eller 3,79Ummmm .... 1 gallon = 3.75 l.......
... eller 3,79
Ummmm .... 1 gallon = 3.75 l.......
Det er ikke helt usannsynlig at de selskapene som er mest mulig hedged de neste 12 månedene har en liten fordel.
Har jeg forstått det riktig, om jeg sier at Hedging, sånn veldig forenklet, rett og slett er en "fastprisavtale" på drivstoff?
21. desember kostet én dollar 8,41 kroner, mens den torsdag omsettes for 7,73 kroner – det laveste nivået på tre år.
Kronen har dermed styrket seg med 8,1 prosent mot amerikanske dollar på kun en drøy måned.
For flyselskapet som har store kostnader i dollar, betyr det store besparelser.
Flydrivstoff har blitt nesten 50 prosent dyrere det siste året. Det gir en skvis for flyselskapene, ifølge analytiker, som spår høyere billettpriser for passasjerene.
Nå er jo ikke oljepris og fuelpris et 1:1 forhold, men det er ikke akkurat lett å planlegge på kostnadssiden for flyselskapene for tiden.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.