Hvordan mener du denne rute ikke var passende for forretningsreisende mens SAS fløy den ?
Fungerte greit nok slik jeg så det, og hvis noen krever at SAS skal fly 10 passasjerer kl 08 og tilbake kl 15 er den tiden slutt desverre.(og kanskje heldigvis)
Var det ikke et annet norsk selskap med Dornier 328 i egne farger men operert av Sun-Air for en stund siden? Eller husker jeg helt feil?
Var det ikke et annet norsk selskap med Dornier 328 i egne farger men operert av Sun-Air for en stund siden? Eller husker jeg helt feil?
Noen som vet hvordan belegget har vært første driftsdag?
19 pax på 1 tur. Ikke så galt det da![]()
Ligger ikke inne i Amadeus. Billetter kan foreløbig ikke bestilles på nett, men du må ringe 991 26 140. Tror nok heller ikke den er bookbar gjennom noe reisebyrå.Noen som vet om denne ruta er bookbar i Amadeus, eller hos reisebyråene (mer spesifikt Berg-Hansen)? Ser for meg en mulighet til å kombinere neste TRD-tur med en avstikker til MOL.![]()
Ligger ikke inne i Amadeus. Billetter kan foreløbig ikke bestilles på nett, men du må ringe 991 26 140. Tror nok heller ikke den er bookbar gjennom noe reisebyrå.
Litt klønete i grunn, reisebyråer vil jeg tro er en viktig salgskanal dersom man ønsker å tiltrekke seg forretningsreisende...ld
vissnok på plass i løpet av måneden..
Håper virkelig det, har nemlig TRD-tur allerede 1. mars...
man dør skjelden av å ta en telefon.![]()
man dør skjelden av å ta en telefon.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.