LGW-OSL også vel? Jeg fløy i hvert fall med G-NRWY 2. påskedag som D8 2806.
Nei, den flyves slik jeg har forstått det, likedan som alle de andre EI-flyene hos D8.
Samme med de to G-B787-flyene også, bare for DY.
LGW-OSL også vel? Jeg fløy i hvert fall med G-NRWY 2. påskedag som D8 2806.
Nei, den flyves slik jeg har forstått det, likedan som alle de andre EI-flyene hos D8.
Samme med de to G-B787-flyene også, bare for DY.
2. påskedag var det i hvert fall "Operated by Norwegian Air UK" ved siden av flydøra på den flighten, men det er vel en dag preget av ferietrafikk og uvanlige løsninger.
London Gatwick – Boston Increase from 4 to 5 weekly
London Gatwick – Ft. Lauderdale Increase from 3 to 4 weekly
London Gatwick – Los Angeles Increase from 5 to 7 weekly
London Gatwick – Oakland Increase from 3 to 4 weekly
London Gatwick – Orlando Increase from 1 to 2 weekly
British Airways is targeting a leisure customer that still expects a full-service carrier experience (perhaps a medium-scale holiday traveler), while Norwegian is scraping the bottom of the barrel. The two airlines currently co-exist in New York, Oakland, and Orlando, and the South Florida – UK market is big enough that this route should not have a different outcome.
Airways har en klar mening om Norwegians kundegruppe i følge artikkelen:
United svarer Norwegian og relanserer DEN-LHR med 787-8 neste sommer. Riktignok kun som sommerrute.
http://newsroom.united.com/2017-07-...ver-Nonstop-Service-Between-Denver-and-London
Sent from my iPhone using Tapatalk
Åpning av DEN - LHR betyr vel reduksjon av en annen rute. UA har vel et visst antall slot på LHR
Da var LGW-SIN i gang. NRS7407, så
Ser ut som den går under ICAO og ikke IATA koden som er DI
![]()
Da var LGW-SIN i gang. NRS7407
Tja, ser at etter mars så ligger det kun 1x ukentlig ute til salg her, mot 4x som den startet med. Kan det tyde på at ruten ikke er noen suksess
https://www.routesonline.com/news/3...ndon-gatwick-long-haul-changes-as-of-21jan18/Norwegian in the week of 21JAN18’s the OAG Schedules Analyser update filed preliminary winter 2018/19 long-haul schedule, which sees selected long-haul service changes from London Gatwick. From late-October 2018, most London Gatwick – US service will be operating under Norwegian Air UK’s DI-coded flight numbers, replacing current Norwegian Air Shuttle’s DY-coded flight numbers.
eff 28OCT18 London Gatwick – Boston
eff 28OCT18 London Gatwick – Los Angeles (eff 27OCT18 from Los Angeles)
eff 28OCT18 London Gatwick – New York JFK (eff 27OCT18 from New York JFK)
eff 28OCT18 London Gatwick – Oakland (eff 27OCT18 from Oakland)
eff 28OCT18 London Gatwick – Orlando (eff 27OCT18 from Orlando)
eff 28OCT18 London Gatwick – Seattle
eff 29OCT18 London Gatwick – Ft. Lauderdale (eff 30OCT18 from Ft. Lauderdale)
eff 29OCT18 London Gatwick – Las Vegas
eff 30OCT18 London Gatwick – Denver
Reservations for flights on/after 28OCT18 will be available in the next few days.
On fleet plans, Norwegian expects to receive its first batch of the new Airbus A321neoLR in 2019, all of which are expected to begin flying out of the UK from 2020.
The aircraft will be the first Airbus airliner to fly from LGW to the US East Coast and Midwest, to cities like Detroit, Philadelphia and Minneapolis. Norwegian will also consider routes to the Middle East using the new Airbus jet.