Jeg kan ikke se at noen av konkurrentene til Nissan skryter av å levere transformerbiler som kan spille ballspill.
Kan Nissan levere noe sånt?
Kan være du har gått på en misvisende reklame...
Jeg kan ikke se at noen av konkurrentene til Nissan skryter av å levere transformerbiler som kan spille ballspill.
wow, når jeg i tillegg ser dette bildet av kampanjen her
http://www.kreativtforum.no/media/data/d57ea3f0-d44f-4525-8ee1-64ee9833925c_400x1000.jpg
skjønner jeg overhodet ikke at dette kan bli en sak. Vinduet er absurd stort, mye større en hva andre selskaper vil komme med i relativt nær fremtid.
Enten det, eller så er folkene bak kampanjen særdeles små...
Dette er beste underholdningen jeg har hatt på lenge, rette dagen å ligge med innfluensa
Og det bare fortsetter.
Herlig
Er det ikke urettferdig ovenfor konkurrentene om noen kan tjene på å ha reklamer hvor de fremstiller det som de kan levere bedre enn konkurrentene på områder hvor de faktisk ikke kan det?Hvis folk kjøper en SAS-billett på grunn av størrelsen på vinduet i et reklameskilt de ser ute på gaten, ja da synes jeg de skal få lov til det. Og i så fall: kudos til SAS for en garantert utilsiktet effekt av reklamen.
Er det ikke urettferdig ovenfor konkurrentene om noen kan tjene på å ha reklamer hvor de fremstiller det som de kan levere bedre enn konkurrentene på områder hvor de faktisk ikke kan det?
Og hvordan kan du garantere at effekten er utilsiktet?
Her leser man tråden nøye ser jeg.MY god.Per tiden er det heller INGEN som kan vise til større vinduer en noen andre.
Er det ikke urettferdig ovenfor konkurrentene om noen kan tjene på å ha reklamer hvor de fremstiller det som de kan levere bedre enn konkurrentene på områder hvor de faktisk ikke kan det?
Noe annet som enkelte skryter av å kunne levere på fly er for eksempel Wlan. Om et selskap som ikke kan levere dette likevel hadde noen på reklamen sin som sitter i et fly og bruker videokonferanse på et nettbrett så vil det kunne være misvisende reklame selv om de ikke nevner wlan med ett eneste ord i reklamen.
Det er jeg fullt klar over, men da det skjedde var kampanjen nok allerede ferdiglaget.FYI
Per tiden er Boeing 787 grounded, og alle leveringer stoppet.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.