Ny misvisende reklame fra SAS?

Status
Not open for further replies.
I fjor baserte jeg familieferien min på en Red Bull reklame..... Gikk rett åt skogen! Vi kom 17 meter.

Nå har vel ikke 787 de "gammeldagse" vindusgardinene man kan trekke ned
så SAS har evt gjort en elendig kopi... :p

Jeg kjøpte sydentur en gang. I katalogen var det bare bilder av sydendestinasjoner med sol og fint vær. Vi hadde 3 dager med regn! Tror dere jeg blei skuffa eller?!? Er det det som heter å bli RobertAas-lurt?

All den oppmerksomhet som Mr RobertAas som han har gitt denne reklamen, er kanskje mer verdt for SAS i dag enn den var for noen dager siden.

Skulle tro at Mr Aas jobbet i reklamebransjen selv og kanskje for SAS også - den reklameeffekten som denne diskusjonen har gitt og ønsket en diskusjon om denne reklamekampanjen var godt mottatt eller ei :headbang

SAS bør begynne å belønne slike diskusjoner som denne og alt annet når det gjelder Norwegian sin politikk ang baser i Østen og andre steder i denne verden.

Jeg synes slike " typer " diskusjoner tar mere av enn hvor mjy seriøs diskusjonen blir - den tar helt av.

Jan

All den oppmerksomhet som Mr RobertAas som han har gitt denne reklamen, er kanskje mer verdt for SAS i dag enn den var for noen dager siden.

Jeg vet ikke om det har utløst noe stort engasjement utenfor forumet, og så stor leserskare har vel ikke flyprat. Men hvem vet.

Jeg stiller legitime spørsmål basert på fakta alle selv kan verifisere, men som mange ikke hadde fått meg seg og blir stort sett møtt med useriøse avsporinger og personangrep bare fordi det var en uvant og ny spørsmålsstilling.

Om noen synes det er kjempemorsomt at noen vil ha større vinduer i fly så burde dere kanskje heller sende alle morsomhetene deres til selskapene som faktisk har investert i dette.

Og jeg synes det er utrolig at moderatorene tillater så mange personangrep og avsporinger uten å rydde opp i tråden.

Status
Not open for further replies.
Back