Norwegians svenske fly blir norske

Hehe, nok en som trodde i denne hardnakked rykte...:colgate::colgate:

Nei, Lions Air tok alle de 4 brukte -900ER og disse ble aldri aktuelle. Rent for praktiske og operasjonelle grunner. Dette flyet er rett og slett for langt.

Kan noen fortelle meg hva som er så sensitivt med hvilke fly som skal hvor, når utvidelse av flåteplanen er noe "alle" kjenner til?

Dette flyet er rett og slett for langt.

Njaaaa .. jeg vet ikke, jeg ... DY skal ha vært i seriøse forhandlinger med GECAS om å overta c/n 35645 og -6, men disse ble til slutt strøket fra Boeings produksjonsliste.

Neppe, men de har vel behov for fly nå. Leveringen av de nye flyene varer vel fra i vår, og i noen år fremover i grove trekk.

OY-SEJ ble ferget CPH-CHR 30/01 for omlakkering.

Så OY-SEJ skal inn i Norwegian?

Er den som blir LN-NOO? Noen som har peiling når den kommer da?

OY-SEJ er jo heller ikke så gammel, bygget i 2003, så er rimelig nytt fly.

Last edited:
Vet du når den kommer da? De bruker jo litt over en uke å lakkere om et fly, så jeg tør å tippe at over helgen så har vi den..

Ingen formening om ankomstdato, vil vel avhenge av hva som skal gjøres med maskinen ut over en omlakkering.
Vil tippe avdeling Berlin har utfyllende informasjon, om den da ikke er hemligstemplet.

En god gjetting kan være at den blir vel klar til sommersesongen som starter i slutten av mars

Tror vel kanskje de har behov før. De driver vel å sender MD'er over dammen for tiden, samtidig som de skal bygge opp en base i CPH. Dermed er det vel et temmelig akutt behov for nye maskiner for tiden vil jeg tro.

Er det noen NAX MDer som flyr i det hele tatt? Jeg har ikke registrert noen som har flydd verken i dag eller forgårs..

Last edited:
Ja er det ikke noen på ARN og?

LN-KKJ og LN-KHA har begge to flydd ut fra CPH i hele dag i går..

Back