Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2014-tråden)

Status
Not open for further replies.
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Har et par venner som skal fly DY7001 i dag, og ser at den har fått ny tid 1730. Er det Euroatlantic eller HiFly som flyr denne? Eller er det DU selv?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Både LNB og LNC befinner seg vel i Stockholm?
Euroatlantic er på vei til Oslo fra BKK, én time forsinnket, så blir muligens denne.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Har et par venner som skal fly DY7001 i dag, og ser at den har fått ny tid 1730. Er det Euroatlantic eller HiFly som flyr denne? Eller er det DU selv?

Det er Euroatlantic som flyr DY7001 i dag. Kommer sent inn fra BKK. Og det blir derfor kort turnaround siden avgangen er 1 time tidligere enn vanlig. USA er allerede på sommertid.

Hifly gikk ferry til Arlanda i går kveld. Skal fly derfra nå til uka.
 
Last edited:
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Har EuroAtlantic en bra Biz kabin på 777´n ?
Og selvfølgelig ALLER viktigst: finnes det skikkelig champers ombord på flightene de gjør for DY … ? :cool:
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Hvis Krim nå er anektert av Russland så er/blir det vel russisk airspace. Jeg ser på Flightradar at Norwegain flyr over Krim fra Bangkok. Omveien blir enda større hvis de må gå rundt Krim. Når og hvordan blir luftrommet over Krim overført fra Ukaraina til Krim?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Noen som veit om det er 788 eller en av de innleide som flyr BKK-OSL nå på tirsdag den 25.mars?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Flygskifte gjort på ARN så nu går LNC för första gången mot LAX, medan LNB till FLL.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

I følge nettsidene til DY så skal alle avganger fra torsdag flys med dreamliner. Kan nå det gå i orden da??

Er ganske mye som må på plass de neste dagene da isåfall med det irske aoc og LND i trafikk.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

I følge nettsidene til DY så skal alle avganger fra torsdag flys med dreamliner. Kan nå det gå i orden da??

Er ganske mye som må på plass de neste dagene da isåfall med det irske aoc og LND i trafikk.

LND hade väl OSL-BKK 31/3 som första flight har jag för mig det stod i en tidigare post här.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Ja har vel vært nevnt det firstflight for LND 31.3 Men det gjenstår og se. Men da burde vel billettbestillingen vært mer oppdatert med hva som skal flys med leiefly lenger enn til onsdag.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Noen som har noe god info om 777 til Euroatlantic? Fant lite på nett. Regner med det ikke er underholdning?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Noen som har noe god info om 777 til Euroatlantic? Fant lite på nett. Regner med det ikke er underholdning?

Er IFE-skjerm i hvert sete. Aner ikke om de er i drift, men...
Liker Euro Atlantic sin B777, jeg. Er en ganske fresh maskin egentlig.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Er IFE-skjerm i hvert sete. Aner ikke om de er i drift, men...
Liker Euro Atlantic sin B777, jeg. Er en ganske fresh maskin egentlig.

Er vel KrisFlyer systemet som er i setene, men antar det er koblet fra.
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Er vel KrisFlyer systemet som er i setene, men antar det er koblet fra.

Hadde en helt grei tur med 777 i dag fra BKK. Underholdninga var vel tre-fire filmer som ble spilt av etter den første serveringa.
Setene ok og grei pitch.

Hovedproblemet er jo at eruoAtlantic ikke har BOB mellom serveringene. Og med den patetiske maten, både i innhold og mengde, så blir det nesten uutholdelig på en 11-timers flytur. Og crew og design er jo som snytt ut av en charter-brosjyre fra 93. Er vel så langt fra fresht du kommer i mitt vokabular;)
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Ser en HiFly A340 snart er på OSL. Hva er grunnen til enda et innleid fly?
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

All ekspansjonen er jo til USA, så med to maskiner som kun kan gå til BKK, blir det litt stramt for de to som er igjen ...
 
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Kunne DY i teorien wetlease sine egne fly fra NAI og dermed kunne bruke LNA/LND på sin norske AOC? Eller må også selskapet det wetleases fra inneha trafikkrettigheter?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top