Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)
Nei, aner ikke kostnadene med å implementere en ny flytype, men tydeligvis så stor at det er helt uaktuelt.. Skjønner at bakkemannskaper, cabincrew osv må sertifisering, men kan tidligere sertifiseringer benyttes, eller må det knyttes opp mot flyselskapet og egne rutiner også. Hvis ikke så finnes det sikkert endel folk med 772 sertifiseringer fra før?!
På tynn is nå, derfor jeg spør om muligheten, men byråkratiet er tydeligvis enormt?
Bedre å kjøpe en av de tidlige L/N 787 fra Boeing da, for en svært billig penge..
Er du klar over kostnadene - og byråkratiet - som skal til for å implementere en ny flytype...? Og det er ikke bare piloter som skal trenes og sertifiseres ....
Nei, aner ikke kostnadene med å implementere en ny flytype, men tydeligvis så stor at det er helt uaktuelt.. Skjønner at bakkemannskaper, cabincrew osv må sertifisering, men kan tidligere sertifiseringer benyttes, eller må det knyttes opp mot flyselskapet og egne rutiner også. Hvis ikke så finnes det sikkert endel folk med 772 sertifiseringer fra før?!
På tynn is nå, derfor jeg spør om muligheten, men byråkratiet er tydeligvis enormt?
Bedre å kjøpe en av de tidlige L/N 787 fra Boeing da, for en svært billig penge..