Re: Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2014-tråden)
Da er musa borte, og -LNF er Airborne akkurat nå ut fra OSL.
Da er musa borte, og -LNF er Airborne akkurat nå ut fra OSL.
Ser EI-LNA er sein fra BKK, er det samme maskinen som fortsetter til JFK?
Det ser ut til at de har forbedret punktligheten vesentlig siste tiden og godt er da det. De hadde også konkrete planer om å lansere 1 ny IC destinasjon fra OSL relativt raskt men de valgte å trekke dette, noe som sikkert henger sammen men den reduserte punktligheten de har hatt for heller å ha mer bakketid og unngå håpløse situasjoner med strandede pax over lengre tid.
Betyr dette at det ikke kommer noen nye Dreamliner destinasjoner før i 2016?
Det er fortsatt noen hull i programmet men de veier det nok opp mot regulariteten for å kunne hente inn evt forsinkelser.
Men i tillegg så er de raske med å justere frekvenser etter etterspørselen så det er nok fremdeles åpninger. Men om evt nye destinasjoner kommer fra Skandinavia er et annet spørsmål. Men det kan vi sikkert spekulere i en "Nye IC-ruter" tråd og ikke her.
Ja det er absolutt en "vanskelig" avveining. Ser ut til at de vil få litt ledig kapasitet gjennom vinteren, men mulig de prioriterer å ha slak i programmet for å holde flyene i rute. Og det virker jo tydelig at flyene er mye mer punktlig nå enn tidligere.
Kanskje greitt og ha litt mindre tett ruteoppsett også vinterstid. Med tanke på forsinkelser/kanselleringer som oppstår pga ymse værforhold ol rundt i verden.
Enligt Norwegian´s hemsida så ska HiFly komma tillbaka och flyga för DY.
De flighter till JFK&FLL från CPH som LOT nu flyger kommer att flygas av HiFly under December.
Borde nästan vara en A330 som är insatt.
Hvor på DY's sider finner du denne info'n ?
DY7011 15 CPH 2 JFK 1 1830 2100 0 05DEC14 12JAN15 332 8:30
DY7041 36 CPH 2 FLL 4 1520 2000 0 03DEC14 14JAN15 332 10:40
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.