kekker
Onkel reisende kekker
Re: Norwegians longhauloperasjon - regularitet (2014-tråden)
Jeg kjenner ikke tallene, men hvor mye har de å gå på før de ryker ut på tid og kan man flekse på tid, at de tre timene de her får ekstra, trekkes fra på flytiden man har denne uka.
Jeg skjønner at det må være klare grenser, men finnes det noe fleksibilitet?
Enda er vel LH operasjonen til DY for liten til at de kan ha crew standby.
Har våre venner i SAS det?
Det skrives nå at problemet er fikset, men at crewet har gått ut på tid og avgangen utsatt til i morgen tidlig.
Men hvor hardt scheduleres disse crewene når de ikke tåler en 3 timers forsinkelse?
Synes det er ofte at flyene får ytterligere forsinkelse pga crew som går ut på tid.
Jeg kjenner ikke tallene, men hvor mye har de å gå på før de ryker ut på tid og kan man flekse på tid, at de tre timene de her får ekstra, trekkes fra på flytiden man har denne uka.
Jeg skjønner at det må være klare grenser, men finnes det noe fleksibilitet?
Enda er vel LH operasjonen til DY for liten til at de kan ha crew standby.
Har våre venner i SAS det?