Norwegians longhauloperasjon - status om regularitet (2014-tråden)

Status
Not open for further replies.
Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Er det samme kjerra som skal fly OSL-NYC imorgen? Ligger jo an til å begynne å printe matkort allerede. Om de ikke har et plan B.

Det er ikke noe flyvning mellom ARN og JFK på søndager. Skal jeg tippe vil jeg tro at der ferger EI-LNA over fra ARN til OSL etter at den er ankommet fra ARN fra BKK og at den som skal gå til OSL-JFK.

Det er ikke noe flyvning mellom ARN og JFK på søndager. Skal jeg tippe vil jeg tro at der ferger EI-LNA over fra ARN til OSL etter at den er ankommet fra ARN fra BKK og at den som skal gå til OSL-JFK.

Ser jo sånn ut siden avgang til JFK ikke har fått nytt tidspunkt

Last edited:

LNA er satt opp til JFK i dag ja.

hvordan går det med LNC ?

On time (+9 minutter) departure på DY7201 (OSL-BKK) og er nå etter litt under en time i luften forlatt svensk landområde og fortsatte ut over Østersjøen.

Måste bara flika in här att när min mor&far flög hem från JFK förra veckan så var det ingen thaibesättning, endast amerikanska flygvärdinnor. Antar att dessa var de nya från JFK-basen.
Kommer thaicrewet endast flyga på ARN/OSL-BKK nu eller?

Kommer thaicrewet endast flyga på ARN/OSL-BKK nu eller?

Nei? Når jeg fløy hjem fra JFK for 10 dager siden var det blanding av JFK/BKK-crew. Selvom de har JFK base betyr ikke det at de kun flyr JFK, da blir kabalen etterhvert avansert :)

Noen som vet hva som feiler LNA denne gang?? Dy7205 forsinket til 07.30 i morgen.

Ser at Hifly flyr Dy7005/7006 i morgen.

Last edited:

Noen som vet hva som feiler LNA denne gang?? Dy7205 forsinket til 07.30 i morgen.

Börjar bli dags att ta in LNA på översyn nu tycker jag!

HiFly´s CSTFZ står ju på OSL sedan 2/2, räknar att den tar ARN-JFK imorgon.

Last edited:

Hva skjer med DY7035, ARN-FLL, ser ut som den skal lande på St.Johns?? Medical? Eller er FR24 helt på tur?

Hva skjer med DY7035, ARN-FLL, ser ut som den skal lande på St.Johns?? Medical? Eller er FR24 helt på tur?

Måste vara FR24 som fått nåt frispel för den är nu synlig på radarn igen på 40000ft. och finns inga spår efter en mellanlanding på St Johns.

Hvorfor er DY7205 ARN-BKK så forsinket? Skulle gått i går kl. 1420 men tok først av kl. 0740 i dag.

Edit: ser at geirs har spurt om det samme. ;)

Folk her inne må ikke basere alt de ser på FR24 som sikkert å lage konspirasjoner av riskorn. Be aware ;)

Hvorfor er DY7205 ARN-BKK så forsinket? Skulle gått i går kl. 1420 men tok først av kl. 0740 i dag.

Det vanlige.

DY/NAX 7206 er veldig forsinket fra Bangkok, ordinær ankomst Arlanda var i går 14.55 - ny ankomst i dag 07.30, Dreamliner 787-8 EI-LNA passerte over waypoint PAVLO (på FIR grensen mellom LAHORE/KABUL (Pakistan/Afghanistan) kl 23.44 GMT med relativ lav hastighet - kun 663 km/t - det er sikker mye motvind.

Akkurat nå er FINNAIR 95 (HEL - BKK) på veg østover i Pakistan i FL390 med hastighet 1089 km/t mens DYNASTI 065 (China Airlines BKK - AMS) er for vestgående i samme luftrom FL340 med hastiget kun 595 km/t.

Ifølge norwegian.no er DY7002 fra JFK fredag kveld forsinket med ny ankomst OSL i morgen søndag 01.50.
Er det EI-LNC som i så fall står der?

Last edited:

Ifølge norwegian.no er DY7002 fra JFK fredag kveld forsinket med ny ankomst OSL i morgen søndag 01.50.
Er det EI-LNC som i så fall står der?

Yes LNC vi pratar om då.

Da blir det overtid på meg inatt, da - fjongt!

Status
Not open for further replies.
Back