Klarar ej B767 att gå direkt OSL/ARN-BKK?
Tänkte just att man skickade över LNB till OSL, och TRN flög väl endast på JFK sist när den hade gästspel hos DY med va?
767-200ER/300ER klarar utan problem flyga ARN/OSL-BKK.
TUIFly Nordic flyger nästan dagligen mellan Skandinavien och Thailand non-stop med 767-300ER
Nok en gang; hadde de slynget en Dreamliner fast innom hhv LPA vinter og PMI sommer f.eks, så kunne de kanskje hentet seg inn mye raskere. Da er det lett å sette den Dreamlineren over til LH-ruta, og putte inn et par 738 på Sydenruta? Eller er ette lettere sagt enn gjort?
Klarar ej B767 att gå direkt OSL/ARN-BKK?
Tänkte just att man skickade över LNB till OSL, och TRN flög väl endast på JFK sist när den hade gästspel hos DY med va?
.......når det hele har roet seg.
Klarar ej B767 att gå direkt OSL/ARN-BKK?
Tänkte just att man skickade över LNB till OSL, och TRN flög väl endast på JFK sist när den hade gästspel hos DY med va?
767-200ER/300ER klarar utan problem flyga ARN/OSL-BKK.
TUIFly Nordic flyger nästan dagligen mellan Skandinavien och Thailand non-stop med 767-300ER
Det er sikkert en god grunn til at de gjør det slik. Det kan være enklere for dem å posisjonere nytt crew til NYC enn i BKK. Husk at flyet ikke flyr seg selv hjem uten crew som er uthvilt.
Mistenker at det er fordi den er helhvit og ikke har røde stickere .. Thai'ene er visst litt mer pirkete der.
Yepp, det også. Men man må også ha returcrew ut en plass, som en del ser ut til å glemme til stadighet, derfor min kommentarSe fem poster opp.![]()
Natt til tirsdag forteller passasjer Eivind Engen at det nyeste estimerte avgangstidspunkt er 23.30 amerikansk tid, som tilsvarer 05.30 norsk tid.
Har en venn som er uten tvil et mareritt for det som er av leverandører til privatpersoner. Han sender vel minimum en klagemail (eller lengre Facebook debatter) til ”leverandør” i uken. Jeg var meget spent når han forrige uke reiste med DY/DU til Bangkok med familien. Fikk en minirapport fra han som indikerte at flyet landet før avtalt tid og at han synes produktet var meget bra..??:wow:
Eneste han kunne plukke på var at betjeningen var litt ”kalde” (men proffe). Jeg hadde jo trodd at disse thaiene heller var litt varmere enn oss nordboere – men de er vel under press og det å være kabinbesetning på long haul flighter fra Skandinavia er jo ikke alltid det mest populære.
Norwegian har tydeligvis hatt gode erfaringer med driftsikkerheten til nye Boeing fly og trodd at det samme skulle gjelde 787. I etterpåklokskapens klare lys så burde de hatt et litt mindre ambisiøst program og ikke latt seg forelske i Thai-lønninger. Thai crew kunne de ha sneket inn etterhvert.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.