Hei.
Så Norwegian har 3 stk B737-800 med UNICEF navnet på flyhalen sin nå. I flyflåten.
Regnr LN-NIO og SE-RXA og SE-RXB
Med RXA, RXB og NIO som nå får UNICEF haler, er det andre maskiner som er planlagt få pusset opp halelogoer?
Norwegian hadde vel planlagt øke fra 70 til 82 fly i 2023, per Q3 rapporten.
Nå virker det jo som det generelt er stadige forsinkelser i flyleveranser, så hva er sannsynligheten for at Norwegian sine nye (og gamle) 737 maskiner blir ytterligere forsinket?
Det ville ihvertfall vært fornuftig.
Hvordan er disse innredet i forhold til Norwegian sine egne?Sies at Norwegian tar over leasingavtalen på de 6 MAX maskinene til Flyr.
Da unngås nok innleie av fly til sommer.
Sies at Norwegian tar over leasingavtalen på de 6 MAX maskinene til Flyr.
Da unngås nok innleie av fly til sommer.
Hvordan er disse innredet i forhold til Norwegian sine egne?
Sent fra min SM-S901B via Tapatalk
Dessa bör väl då få fortsätta på LN-reg hos DY. Känns onödigt att lägga in de på SE-reg hos D8 likt de andra Maxarna.
Det norske AOC'er har ikke sertifisert MAX ennå, så det er ganske så nødvendig inntil dette blir gjort.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.