Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Har FlyNordic 738 maskiner da?
Kult - Tøft at Norwegian fortsetter å satse..
Har fremdeles aldri prøvd Norwegian, men jeg nekter å tro at de nye 737ene deres er så ille. Minnene fra KLM 777 ned sistgang er ikke de beste.
Det er jo et godt alternativ for de av oss (og det virker som et fåtall her) som ikke har 40 laken til business...
Stemmer jo det M.....De får vel 2 stk i sommer vel? Og hurra for en spennende destinasjon :nor
Det kan vel hende at at LF da vil være i posisjon til enda flere interessante IC destinasjoner etter hvert som nye kjerrer kommer , eh!?:SWE

Er selv 1.90 og har ingen problemer med pitch på våre nye 800 maskiner
Det går jo ann å "døtte" inn en auxiliary fueltank i bakre hold fra Page Avjet så løser man den utfordringen.Maa nok paaregne en og annen fuelstopp, men det er sikkert med i regnestykket ...
Jeg er overrasket, men ikke sjokkert. Spenstig satsing. Toer jeg tippe en nattflight for optimal utnyttelse av fly?
Ruten blir sikkert operert av begge 'selskaper' fra sine respektive baser. Tipper blandet crew for aa minske antallet crew paa stopp.
Bizflyer: LF faar to 738'er i loepet av vaaren.
..
.
Ifølge rutetabellen er det 1t45m og 1t55m

Hei,
Det er nok ikke mange på dette forumet som kan eller vil bruke 40 laken
på flybiletter. Men du må ikke glemme at mange her er ansatt i flyselskaper,
så det er vel derfor det er så mange fristende reportasjer fra business etc
her på forumet.
Happy flying,
Hilsen Ruben, som savner bilettene han hadde da han jobbet på SAS hotels
for 20 år siden.....

du har tatt høyde for lokale tider og sånt da

Og på det viset har de en liten buffer innlagt i tilfelle de må legge inn et fuelstop underveis.Ja. Ifølge rutetidene skal flyet lande i DXB 23:45 og returen går 01:30.....det er 1:45t ifølge min klokke
Er selv 1.90 og har ingen problemer med pitch på våre nye 800 maskiner
Sinnsykt spennende. Viss jeg får bilett til Dubia for 999,- så driter jeg i om det er trangt eller ikke.

du har tatt høyde for lokale tider og sånt da

We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.
 
	