Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Dessuten har Norwegian tilrettelagt for tv og underholdning ombord.
Jeg har ingen problemer med å sitte 8 timer i Norwegian sin nye 737-800.
Det finnes faktisk trangere intercont maskiner!!!!!!!


 Får se hva de finner ut av.
 Får se hva de finner ut av. 


Litt regnekunst ( ? ). OSL-DXB er 5.140 km i rett linje, CPH -DXB er 4.821 km.
319 km forskjell !
SK har satt opp en vei med ca. 6.30 . Onsdag den 20.02 brukte vi 5.35 fra CPH med en form for medvind. Sist mandag hjem 6.35.
Vet ikke hvilken marsjfart A343 og 738 har, men det vet vel flere på forumet.
TV og filmer midt på natta?! Akkurat det kan jeg styre min begeistring for..
Ellers synes jeg dette er spenstig av DY, selv om jeg personlig heller ville funnet f.eks. Damaskus eller Amman mer spennenede.
Ser at nesten alle programledere i reiseprogram på TV står på ski innendørs i Dubai. Kan nesten ikke tenke meg noe dummere..

A340/A330 Marsjfart M0.82
B738 Marsjfart M0.785
Ellers er vel dette en liten "told you so" ang den voldsomme debatten om DY på IC! Greit, det er fortsatt lange griser som gjør jobben, men det kan vel gi mersmak for Kjos'ern med tiden, slik at bredbuksfly blir mer fristende!
Hva tenker våre svenske venner her inne om denne og eventuelle videre planer om ekspanjson fra ARN for DY/LF. Bra eller minsker de mulighetene for at større og mer preferable selskaper melder sin ankomst?
Det er vel ganske så klart at det er fare for fuel stopp her?? Noen som har noen ide?

Det är väl ingen hemlighet att man hade hoppats på Emirates istället! Antingen så får Emirates bråttom och startar DXB-ARN i höst eller så skrämmer DY/LF bort Emirates... verkar konstigt också!Hva tenker våre svenske venner her inne om denne og eventuelle videre planer om ekspanjson fra ARN for DY/LF. Bra eller minsker de mulighetene for at større og mer preferable selskaper melder sin ankomst?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.
 
	