Norwegian satser i Argentina - Solgt til JetSMART

Re: Norwegian satser i Argentina

Noen som vet noe om belegget på rutene og hvordan operasjonen faktisk går der nede?

Norwegian var i januar det tredje største selskapet innenriks i Argentina. Dog må de jobbe med kabinfaktoren

07ccca0abfd470fdb80a478e2fa97ed0.jpg

Ser det er gode muligheter for "Ihren Freiraum"-midtsete på LGW-EZE-ruten også. 65% der óg.

Attachments

• informe-mensual-201901-1-page-016.jpg
    informe-mensual-201901-1-page-016.jpg
    81.3 KB · Views: 2,453

Selskapet har nå fått på plass en løsning der flyreisene kan betales i avdrag.

Siden Norwegian Air Argentina begynte å selge sine billetter i september 2018 , var en av problemene for klienten at han ikke hadde mulighet til å kjøpe dem i rater.

Dette ble endelig løst av selskapet, som annonserte at det nå er mulig å betale alle sine avdrag i rater med kredittkort (American Express, Mastercard og Visa) utstedt i Argentina...

https://aviacionline.com/2019/01/norwegian-air-argentina-empezo-a-vender-pasajes-en-cuotas/

Norwegian har, etter min forstand, gjort "alt" riktig i Argentina - men Flybondi har på sin side gjort "alt" feil. De burde ikke startet å fly mellom f.eks. COR - NQN før de hadde skikkelig belegg mellom COR - EPA og NQN - EPA . (El Palomar var vel også inntil helt nylig umulig å lande på ved sikt under 2 700 meter.)

Nei, det skjer nok noe på eiersiden i Flybondi ganske snart, ellers går de konkurs. Det er mitt tips.

Flybondi har også sagt fra seg leveransen av en Norwegian-maskin som står ferdigmalt på Lasham. Den står nå som ntu (Not Taken Up).

Norwegian har, etter min forstand, gjort "alt" riktig i Argentina - men Flybondi har på sin side gjort "alt" feil. De burde ikke startet å fly mellom f.eks. COR - NQN før de hadde skikkelig belegg mellom COR - EPA og NQN - EPA .

Ikke at man skal se seg blind kun på kabinfaktor, men Norwegian har jo enda mer uskikkelig belegg enn Flybondi?

Brukte jetsmart når jeg var i Chile i januar.
vel, flyene dems gjør at Embraer til WF ser behagelig ut...

Er det grei skuring å få til, eller har de kokelimonkeregler, som kan gjøre det vanskelig å få tillatelser på plass? Er det forresten noe nytt om hvordan det går i Argentina?

Er det forresten noe nytt om hvordan det går i Argentina?

Her er tallene for februar:

https://datos.anac.gob.ar/estadisticas/article/f97116b3-ea29-4f61-a0ba-fd3797ad006f

Attachments

• Skjermbilde 2019-03-29 kl. 00.23.43.jpg
    Skjermbilde 2019-03-29 kl. 00.23.43.jpg
    35.9 KB · Views: 818
Back