Norwegian satser i Argentina - Solgt til JetSMART

Ser ut som de siste DN-flyvningene ble fløyet 19. mars, og de siste avgangene har blitt suspendert. Men planen ser fortsatt ut til å være WJ/JetSmart-flights opb DN, men nå fra AEP først 1. april, vil tro JetSmart har CNL litt på grunn av Covid-19.

Forøvrig har norwegian.com-logoene blitt fjernet fra flyene. (LV-HQH,-ITK,-IQZ)
 
Ser ut som de siste DN-flyvningene ble fløyet 19. mars, og de siste avgangene har blitt suspendert. Men planen ser fortsatt ut til å være WJ/JetSmart-flights opb DN, men nå fra AEP først 1. april, vil tro JetSmart har CNL litt på grunn av Covid-19.

Forøvrig har norwegian.com-logoene blitt fjernet fra flyene. (LV-HQH,-ITK,-IQZ)

Ska dessa flyg hem och på SE/LN reg eller är det tillbaka till ägare?
 
Tipper Norwegian holder dem der så lenge som mulig. Bedre at de flyr og tjener penger enn at de står på Sola.
 
Regner med at det blir mer enn den vanlige coronaen i Mellom/Sør-Amerika i ukene som kommer og tiden fremover, de har også allerede begynt å kansellere, men langt ifra samme omfang som over her og i Asia. Så kanskje JetSmart klarer seg med redusert ruteprogram og deres egne fly ... !?
 
Da melder Ch-Aviation: JetSMART drops Norwegian Argentina B737 wet-lease plans.

Så da kommer kanskje LV-ITK/-HQH/-IQZ tilbake til Norden for videre lagring innen en tid ... ?
 
Re: Operativ status for coronoa-kanselleringer og flyginger (Norwegian)

De tre NAA 738 (LV-HQH/IQZ/ITK) som har stått lagret i AEP ble posisjonert over til EZE i går, hva nå enn det måtte bety.
 
Re: Operativ status for coronoa-kanselleringer og flyginger (Norwegian)

De tre NAA 738 (LV-HQH/IQZ/ITK) som har stått lagret i AEP ble posisjonert over til EZE i går, hva nå enn det måtte bety.
Skal nok nordover etterhvert, kan ikke fly INTL fra AEP ............
 
Back
Top