Norwegian tar store grep for å redusere investeringene, kutte kostnader og øke lønnsomheten. Det betyr at innenrikssatsingen i Argentina snart må levere overskudd, hvis den skal få fortsette
LGW-EZE ruten vil dog ikke påvirkes av en eventuell nedlegging
Och här har vi den:Ser ut som satsingen er bremset. En maskin er jo hentet hjem allerede pga MAX-groundingen. Var det ikke egentlig meningen å sende flere maskiner over i sommer?
Boeing 737 -800 42280 6402 LV-ISQ Norwegian Air Argentina ferried 25-27apr19 COR-NAT-LPA-ARN prior re-transfer ex EI-FVT
nå er jo argentina i en stor økonomisk knipe
husk at fulle fly betyr ikke at det er økonomisk gunstig.
husk at fulle fly betyr ikke at det er økonomisk gunstig.
og i tillegg så er argentinere veldig nasjonalister og som oftest velger de Aerolineas argentinas /austral (som er statseid og har en stor sugerør inn i statskasse)
Det ser som allerede avgjørelsen er tatt, og satsningen i Argentina, dobles, med en rekke nye ruter.Norwegian gir seg frem til august med å oppnå gode nok resultater i Argentina. Hvis ikke er det over og ut med satsningen der.
LGW-EZE ruten vil dog ikke påvirkes av en eventuell nedlegging
https://min.e24.no/vinn-eller-forsvinn-for-norwegian-i-argentina/a/e8GnWQ
Det ser som allerede avgjørelsen er tatt, og satsningen i Argentina, dobles, med en rekke nye ruter.
Hvor har du det fra?
EDIT: Her er Norwegians pressemelding.
https://media.ar.norwegian.com/pres...n-la-argentina-a-partir-de-septiembre-2872353
Vi sitter nå og venter på at det skal gå med overskudd. Før det skjer gjør vi ingenting mer, sier finansdirektør Geir Karlsen i Norwegian til E24
Jøss, har de klart å snu skuta på 15 dager?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.