Norwegian nå også på tysk

• Thread starter Thread starter DY
  • Start date Start date

DY

ScanFlyer Dusty
Norwegian nå også på tysk

Norwegian har etter lanseringen av sin Hamburg-rute laget internettsider for tyskspråklige.
Merket at det var kommet et nytt flagg i hjørnet på siden deres. Sikkert flere og flere tyskere og ikke minst polakker som benytter seg av Norwegian. Å lage internettsidene på tysk vil nok bli godt mottatt.

Norwegian in German

Germanwings har jo også laget "norske" sider.

Re: Norwegian nå også på tysk

Har ventet på dette. Et lite, men sikkert meget viktig skritt!

Skal selv sende min kjære mor tur/retur SXF med DY i september.

Originally posted by BU662
Men hva er enda mer overraskende er dette:

14. & 15. April 2006 er alrede utsolgt per idag!:wow:
Er vel påske da....tror jeg.....Har ikke fått 2006 kalender ennå...
Berlin er jo noe av det hotteste for enkelte i påsken så......

Mulig det er Skjærtorsdag og Langfredag

Påske, test denne:
http://www.timeanddate.com/norsk/kalender.html

Ante meg....men tviler på det er "Utsolgt"....burde vel heller vært markert som "Ingen avgang"

På lavpriskalendern blir dagen "visket ut" når det ikke er avgang eller avgangen er full.

Ellers var det jo en salig blanding av tysk, engelsk og norsk på den tyske versjonen da, nærmest som en beta å betrakte.

ja kunne selvsagt vært enda bedre......

Morsomt å lese Germanwings sin norske side......mye tysk der også:)

Liker veldig godt kartet på germanwings og på airberlin sine sider...:up:

Ja rutekart er et stort savn hos Norwegian...men du finner det på de tyske sidene:)

Hvorfor fjernet DY kartet fra sine norske sider? Det var jo også veldig bra - mye bedre enn SAS - som forresten vel aldri har hatt kart!!!

Originally posted by Klippe
Påske, test denne:
http://www.timeanddate.com/norsk/kalender.html
Ahh, endelig ! Denne har jeg lett etter i flere år ... kalenderen i Outlook er jo helt håpløs når det kommer til helgedager etc..

Jippi... Den kalenderen var BEST!!! Enig at Outlook ikke duger - særlig med antalle røde dager vi f.eks har på våren...

Originally posted by EB
Hvorfor fjernet DY kartet fra sine norske sider? Det var jo også veldig bra - mye bedre enn SAS - som forresten vel aldri har hatt kart!!!
Kartet er et savn - enig i det. Norwegian fjernet det vel for å få plass til alle annonsene sine....
SAS hadde jo kart tidligere men har visst fjernet det. Jeg synes det er ganske illustrerende og bedre å se rutenettet på et kart...og en kan da se evt alternative plasser en kan reise til. Om en i tillegg kan lage kartet interaktivt er det en fordel.

Enig... savner også rutekartet på de norske sidene, var veldig bra faktisk og ga flott grafisk oversikt. Personlig likte jeg faktisk sidene til Norwegian tidligere, nå er det bare et kaos av priser og tilbud. Men, men....

Kart burde de hatt. Kanskje ikke på første side, men kanskje som FR gjør det. Så folk kan finne ut hvor de flyr.

Back