For det sjette. Mange vil si at Ryanair ikke flyr til de stedene man skal til, altså de store byene, men her skjer det nå en endring hvor de store flyplassene, lager egne terminaler skreddersydd et lavere tilbud til de som ønsker å komme seg fra A til B. God eksempler på det er Marseille, Madrid og Paris-Beauvais, som alle har lavpristerminaler hvor man et enklere tjenestetilbud, enklere interiør, og som er tilpasset Europas tøffe flymarked. Ryanair jobber for å få til flere slike løsninger som henger på greip med at man hverken trenger et stort tjenestetilbud på flyplassen eller høy standard når man reiser til lav pris på de korte flystrekkene i Europa.
Nu vil jeg overhvoedet ikke indgå i din diskussion om FR kavliteterne....Det er der andre her som allerede ar skudt i jorden, og med rette.....
MEN...at kalde Paris-Beauvais en hovedflyveplads, DET er at skyde over målet..FR flyver på ganske få STORE byer i Europa. og CDG er ikke en plads de kommer på....
Ej heller Frankfurt.LHR, AMS,ZRH VIE,MUC,CPH eller OSL for den sags skyld...
Og hvorfor flyver de ikke så ikke på OSL...fordi OSL ikke vil lade dem,,,nej nej...fordi FR vil diktere prisen for at komme der.....og sådan er det overalt hvor de kommer...
JEg håber der en dag kommer nogen, i Danmark måske, for et eller andet sted skal det starte, som vil fortælle FR at de kan ryge og rejse...eller betale prisen for at lande de rigtige steder...Her er AAL inde på det rigtige...FR er velkomme,,hvis altså de vil betale det det koster, men der præcist det de ikke vil...de vil bare kræve kræve...
Hilsen Ole
Vel, dette er i hvertfall et godt eksempel: http://www.mp2.aeroport.fr/