Det er ihvertfall ikke mitt inntrykkJa, jeg vet ikke jeg BSSW - det er noen som tror at jeg et talerør for DY og talerør mot SK![]()
Sånn apropos til DY og priser; har drevet en hel del søking og sammenlikning av priser de siste par månedene i forbindelse med planlegging av bl.a. sommersesongens utskeielser. Har i mine tilfeller opplevd at DY er helt på linje med bl.a. LH rent prismessig til de destinasjonene jeg har søkt, som bl.a. dreier seg om de fleste land rundt Middelhavet. Og dét altså et halvt år i forveien. Når man da i tillegg får M&M og flere avgangstider å velge mellom hos LH, er valget forholdsvis enkelt.
PS Hvis det er noen som lurer på hvilken bedrift som er den beste, så sjekk nettsiden til Innovasjon Norge http://www.innovasjonnorge.no/Nyheter/Nyhetsarkiv/Skaperkraft-09-de-mest-innovative-i-landet-er/
Med andre ord, DY er ikke alltid billigst
Men hadde du handlet billettene til Paris 6 mndr før Rolf, kan det god hende prisene hadde vært noe helt annet![]()
DY er ikke alltid billigst, men jeg tror de fleste kan være enig om at DY er generelt billigere enn SK.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.