Man setter nesten morgenkaffen i halsen når man leser slike bestillingstall. Det er tydelig at det er low cost selskapene som er mest aggressive og satsingsklare, og det er nok der veksten vil komme først og fremst utover.
Nå er det neppe plass til alle disse fly (selv om de levere over en lang periode) i det skandinaviske luftfartsmarked, så hvem vet - kanskje dukker det både spanske, italienske etc helter opp på halen etter hvert;-). Mon tro om det blir skandinaviske crew ombord?
Jeg sitter her med en følelse at Kjos ser en mulig SAS-konkurs ikke langt vekk, og da vil være mest mulig forberedt til å komme til dekket bord..., før en viss MOL smetter inn.
Luftfart er spennende!
Tally-Ho
Nå er det neppe plass til alle disse fly (selv om de levere over en lang periode) i det skandinaviske luftfartsmarked, så hvem vet - kanskje dukker det både spanske, italienske etc helter opp på halen etter hvert;-). Mon tro om det blir skandinaviske crew ombord?
Jeg sitter her med en følelse at Kjos ser en mulig SAS-konkurs ikke langt vekk, og da vil være mest mulig forberedt til å komme til dekket bord..., før en viss MOL smetter inn.
Luftfart er spennende!
Tally-Ho