Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Forstår det slik at Norwegian vil heve kjøpet av sine 18 leverte MAX.
The first is that, if you offer people low-enough fares, not even safety concerns will keep them from travelling. The threat of terrorism did not put off passengers for long.
Its [737 Max] more numerous seats and lower fuel costs allow Ryanair to make tickets ultra-cheap. Anyone who does not want to board it will be put on a later flight on another aircraft, Mr O’Leary promises. But, he says, “€9.99 [$12] fares will cure an awful lot of customer apprehension.”
MAX forsvinner vel ut sammen med Dreamliner`n - så kan de ha en enhetsflåte med 737-800 - som jo for Norwegian har vært en suksess og arbeidshest.
Er det ikke grunn til å tro at "nye DY" vil prioritere å få inn Max'ene i trafikk så snart de europeiske luftfartsmyndighetene har godkjent flyet. Bedre å fly med nyere Max'er i stedet for aldrende -800?
Er det ikke grunn til å tro at "nye DY" vil prioritere å få inn Max'ene i trafikk så snart de europeiske luftfartsmyndighetene har godkjent flyet. Bedre å fly med nyere Max'er i stedet for aldrende -800?
2022 blir tidenes reiseår, aldri har så mange mennesker hatt lyst på å reise.
(...) folk har langt mindre penger mellom hendene.
Hur gamla är Norwegians äldsta Boeing 737-800...12-13 år?
Jag tror inte ledningen har någon stress att ersätta -800 flottan.
Dessutom med tanke på att det nya Norwegian ska ha 50 B737-800 tror jag det kan vara smart av ledningen att så småningom göra en helt ny grundlig utvärdering av B737 MAX family VS Airbus A320/321NEO.
Ryan Air og sjefen O'Leary har og gjort seg tanker om kommende bruk av Max. I et intervju med The Economist rett før jul uttalte han følgende:
Hvordan kurere engstelige passasjerer begrunner han slik.
Kilde: https://www.economist.com/business/2020/12/16/the-parable-of-ryanair
(ligger nok bak betalingsmur)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.