Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Ser ut som YL-LCO og YL-LCP, to A320 maskiner fra Smartlynx, nå er ferdig med tjeneste for Norwegian. Aner ikke om det er erstattet av noe annet?
Norwegian forhandler fortsatt med Boeing om en milliarderstatning for Max-flyet som trolig blir stående på bakken i mange måneder til. I et eksklusivt intervju forteller den ferske Norwegian-sjefen om hvordan de skal få flyet tilbake i trafikk, at han forstår passasjerer som kan være engstelige og at nye Aribus-fly kan bli brukt som en siste utvei
Fra Barcelona ser det ut som at Spanske Gowair Vacations skal operere to A320neo for Norwegian.
NEO er det vel ikke?
Hvor lang tid fra sertifisering tar det før f.eks Norwegian igjen kan ønske passasjerer velkommen ombord i MAX`n?
Forstår det slik at Norwegian vil heve kjøpet av sine 18 leverte MAX.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.