Forstår det slik at Norwegian vil heve kjøpet av sine 18 leverte MAX.
The first is that, if you offer people low-enough fares, not even safety concerns will keep them from travelling. The threat of terrorism did not put off passengers for long.
Its [737 Max] more numerous seats and lower fuel costs allow Ryanair to make tickets ultra-cheap. Anyone who does not want to board it will be put on a later flight on another aircraft, Mr O’Leary promises. But, he says, “€9.99 [$12] fares will cure an awful lot of customer apprehension.”
MAX forsvinner vel ut sammen med Dreamliner`n - så kan de ha en enhetsflåte med 737-800 - som jo for Norwegian har vært en suksess og arbeidshest.
Er det ikke grunn til å tro at "nye DY" vil prioritere å få inn Max'ene i trafikk så snart de europeiske luftfartsmyndighetene har godkjent flyet. Bedre å fly med nyere Max'er i stedet for aldrende -800?
Er det ikke grunn til å tro at "nye DY" vil prioritere å få inn Max'ene i trafikk så snart de europeiske luftfartsmyndighetene har godkjent flyet. Bedre å fly med nyere Max'er i stedet for aldrende -800?
2022 blir tidenes reiseår, aldri har så mange mennesker hatt lyst på å reise.
(...) folk har langt mindre penger mellom hendene.
Hur gamla är Norwegians äldsta Boeing 737-800...12-13 år?
Jag tror inte ledningen har någon stress att ersätta -800 flottan.
Dessutom med tanke på att det nya Norwegian ska ha 50 B737-800 tror jag det kan vara smart av ledningen att så småningom göra en helt ny grundlig utvärdering av B737 MAX family VS Airbus A320/321NEO.
Ryan Air og sjefen O'Leary har og gjort seg tanker om kommende bruk av Max. I et intervju med The Economist rett før jul uttalte han følgende:
Hvordan kurere engstelige passasjerer begrunner han slik.
Kilde: https://www.economist.com/business/2020/12/16/the-parable-of-ryanair
(ligger nok bak betalingsmur)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.